Håber at en eller flere vil hjælpe mig lidt...
Jeg har normalt en cyklus på ca 30 dage. Det plejer at ligge helt fast +/- 1 dag!
men i min sidste cyklus oplevede jeg så lige pludselig at have en cyklus på 45 dage!
mine 3 sidste cykluser ser derfor sådan ledes ud:
første mens dag: den 10 september 2011
første mens dag: den 10 oktober 2011
første mens dag: den 23 november 2011
min mens varer altid 4-5 dage. og det gjorde den også denne gang, dvs mens stoppede igår.
Vi vil jo meget gerne være gravide, så derfor har vi sex hver eller hver anden dag HELE cyklussen igennem. Men jeg vil alligevel gerne vide lidt om hvornår min ægløsning kunne ligge???
og det er det jeg skal have hjælp til... for jeg kan simpelthen ikke regne det ud... iforhold til mine gamle cyklusser skal ægløsning jo ligge idag ca, men det kan jo umuligt passe når min mens stoppede igår pga den lange cyklus denne gang????
jeg ved godt at det hele lyder lidt rodet måske... men jeg håber virkelig at en af jer vil give sig tid til at hjælpe mig, for der må findes en herinde som har mere forstand på det hele cyklus halløj end jeg har.
er anonym da jeg ikke ønkser at vores venner og familie ved noget om vores forsøg før jeg er endeligt gravid. Vi har forsøgt siden januar/februar så nu må det virkelig gerne snart være vores tur 
Anmeld