Av for en hulahoptur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. november 2011

merichs

Har længe haft min powerhoop til at ligge, så igår aftes tænkte jeg "nu skal den bruges". Hula hoppede små 10 min og igen her til formiddag

Men for satan hvor gør det ondt  

Nogen der har lidt tips og tricks til at det gør mindre ondt eller går det over når man bliver "hærdet"

Vh Marlene (som drømmer om at hula hoppe sig til en flad mave)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Maja_4000

Har ikke prøvet , så har ingen råd

Men jeg går og overvejer at købe en .. Er den svær at bruge ? :b Altså taber man den hele tiden eller ? Jeg synes almindelige hula hop ringe er svære at holde oppe  

Anmeld

28. november 2011

merichs

Maja_4000 skriver:

Har ikke prøvet , så har ingen råd

Men jeg går og overvejer at købe en .. Er den svær at bruge ? :b Altså taber man den hele tiden eller ? Jeg synes almindelige hula hop ringe er svære at holde oppe  

Jeg synes ikke den er svær at bruge. Men om den er nemmere eller sværere end en almindelig hula hop, det ved jeg ikke. Ellers gør øvelse jo mester

Anmeld

29. november 2011

AnneBJ

Det går over når du har øvet dig!

Jeg kan holde den kørende 10 minutter hver vej altså 20 minutter ialt, uden det gør ondt, og uden at få blå mærker længere Jeg har tabt ca. 1 cm i taljen pr. uge jeg har brugt den

Anmeld

29. november 2011

Dot D

Hi hi, det første stykke tid havde jeg sådan en fin blå ring rundt om maven, så måtte jeg desværre stoppe med at træne, af andre grunde, men nu ønsker jeg mig én i julegave...

Vil såååååååååå gerne have sådan en fin blå ring igen(sarkasme kan være brugt i foregående sætning)

Anmeld

29. november 2011

merichs

Det går over når du har øvet dig!

Jeg kan holde den kørende 10 minutter hver vej altså 20 minutter ialt, uden det gør ondt, og uden at få blå mærker længere Jeg har tabt ca. 1 cm i taljen pr. uge jeg har brugt den

Åh så glæder jeg mig til det går over  Og WAUW 1 cm pr uge er da ret godt gået

Anmeld

29. november 2011

merichs

Dot D skriver:

Hi hi, det første stykke tid havde jeg sådan en fin blå ring rundt om maven, så måtte jeg desværre stoppe med at træne, af andre grunde, men nu ønsker jeg mig én i julegave...

Vil såååååååååå gerne have sådan en fin blå ring igen(sarkasme kan være brugt i foregående sætning)

Du må have "den blå ring" på ønskeseddelen

Anmeld

29. november 2011

smokin

merichs skriver:

Har længe haft min powerhoop til at ligge, så igår aftes tænkte jeg "nu skal den bruges". Hula hoppede små 10 min og igen her til formiddag

Men for satan hvor gør det ondt  

Nogen der har lidt tips og tricks til at det gør mindre ondt eller går det over når man bliver "hærdet"

Vh Marlene (som drømmer om at hula hoppe sig til en flad mave)

what? hvad er det? 

Anmeld

29. november 2011

Stumpen

Jeg har hørt at man kun må svinge 2 min i starten og så øge tiden stille og roligt...

Anmeld

29. november 2011

Dot D

merichs skriver:

Du må have "den blå ring" på ønskeseddelen

Nemmerlig, thi hi.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.