hvis i var en ung mor, ville i så turde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Stumpen

anetteb skriver:

Det har du ret i, - men man kan dælme let føle det er negativt hvis kommunen kontakter en ang. ens barns sikkerheds pga man selv har det dårligt  - det er lidt det jeg er bange for.

Det kan du risikere lige meget hvilken alder du har..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Cookiemonsteret

Det gjorde jeg, hun bad mig ringe til min læge og der fik jeg konstateret efter fødselsreaktion ( tror jeg det hed ) og kommunen kom ikke og de blandede sig heller ikk i det  

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

anetteb skriver:

.. at snakke med SP om psykiske ting?
Jeg vil måske være bange for at det kan sætte en masse igang, fordi jeg er blevet "holdt øje med" pga min alder.
Min SP er rigtig sød og virker slet ikke fordomsfuld, men jeg er bare ikke sikker på om jeg tør, netop pga alt bliver skrevet ned, og kommunen måske vil sætte alt muligt igang osv. men også at jeg så fx virker ustabil som mor, og bla bla bla.

Jeg tror din SP vil se dig som en endnu bedre mor for din datter, hvis du kan staa ved dine ''svagheder'' og dermed evt faa hjaelp til at komme videre.

Er helt sikker paa at kommunen ikke vil kigge dig over skulderen

Anmeld

28. november 2011

Anette&Sophia

- skriver:

I den alder bliver du da ikke holdt øje med "bare" fordi du 19...

jo åbenbart.
Der står i mine papire at jeg går under kategorien "såbar gravid" pga min alder.

Anmeld

28. november 2011

Anette&Sophia

- skriver:

ok.... det undre mig bare...

Men træls du skal føle du skal gå på glasskår...

ja det synes jeg også

Anmeld

28. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

anetteb skriver:

ja det synes jeg også

pas på med det.. taler af erfaring

Anmeld

28. november 2011

Anette&Sophia

tusind tak for alle jeres henvendelser!

har snakket med spén. - jeg er helt normal  hehe.

Anmeld

28. november 2011

Anette&Sophia

den-lykkeligste skriver:

pas på med det.. taler af erfaring

ja det ved jeg at jeg skal. - synes bare let man føler sig udsat pga sin alder.

Anmeld

28. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

anetteb skriver:

ja det ved jeg at jeg skal. - synes bare let man føler sig udsat pga sin alder.

det gør man også.. selvom det ikke har med alder helt at gøre har du ret. Det eneste jeg har fået ud af at dele mine problemer ud er at der er set negativt på en og derfor er sat pædagoisk støtte på ! lige i sådan en situation tænker man ikke - hvor er det synd for moderen - der tænker man på barnet og vudere hurtigt der skal støtte på for barnets tarv og fremtid - fordi børn mærker på forældrene hvordan de har det, og det går Kommunerne højt oppe i så kommer du i deres søgelys og blir betragtet som svag ..

Anmeld

28. november 2011

rogerrasch

anetteb skriver:

.. at snakke med SP om psykiske ting?
Jeg vil måske være bange for at det kan sætte en masse igang, fordi jeg er blevet "holdt øje med" pga min alder.
Min SP er rigtig sød og virker slet ikke fordomsfuld, men jeg er bare ikke sikker på om jeg tør, netop pga alt bliver skrevet ned, og kommunen måske vil sætte alt muligt igang osv. men også at jeg så fx virker ustabil som mor, og bla bla bla.

jeg kender til dit dilemma jeg skal føde om ca 2 måneder, og har en mand der har noget psykisk og da vi begge to er på bistand vil vi automatisk blive holdt øje med af kommune osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.