Pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Ansemusen

Chiip91 skriver:

Hej tøser 

Jeg havde bestemt at prinsessen skulle hede Linnea-Anastasija, men det kan "Kæresten" ikke stave til, da han er ordblind, og han vil derfor gerne have at jeg/vi finder et andet.  Og det har jeg self sagt Okay til, da prinsessens "Far" også helt sq kunne stave til det.

Så vil høre om i kender nogle pæne Spichelle Pigenavne ?

Tager imod alle forslag 

Alba, Aia, Alina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

SussieThyssen

Eva Marie

Maja Sofie

Anne Lea

Mia Lea

Mette Marie

Så kan man jo selv afgøre om man vil have bindestreg

Anmeld

28. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Anika
Nete eller Nethe
Nika
Livia
Nova
Isa
Inez

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. november 2011

Rsa

Skal det være dobbeltnavne?

Alba-Luna

Stella-Nova

Sofie-Amalie

Hvad med eksempelvis at stave jeres datters navn, så det ikke er så kompliceret og anderledes i sin stavemåde. Eks. stave Linea Anastasia - ordlyden er nemmere at stave!

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

Maja84 skriver:

Jeg synes Linnea er rigtig pænt, du meget specielt men hvad jeg synes Er flotte gamle nordiske navne er Røskva eller Fria :-) kan også rigtig godt lide navnet Malin, ikke så brugt herhjemme, men er vist meget almindeligt i Sverige. Synes også Unni er et pænt navn.
Skal de 2 fornavne være forbundne eller stå som 2 separate navne :-)

Jeg havde tænkt mig at de skulle være forbundne, Men hun behøves ikke nødvendigvis have 2 navne Har bar ALTID elsket Linnea

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

HeidiØ skriver:

Jeg er vild med navnet Juliane..

Eller støtter jeg op om Naya - måske Naya Amalie..

Det er også nogle rigtig pæne navne

Anmeld

28. november 2011

Kløver

Chiip91 skriver:

Jeg havde tænkt mig at de skulle være forbundne, Men hun behøves ikke nødvendigvis have 2 navne Har bar ALTID elsket Linnea

Synes også det er et flot navn, men manden var ikke vild med det, snakkede så om Lea/Leah istedet men det synes han heller ikke, så nu er vi blevet enige om et andet navn til lillepigen, men holder det lidt til de nærmeste endnu

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

Rsa skriver:

Skal det være dobbeltnavne?

Alba-Luna

Stella-Nova

Sofie-Amalie

Hvad med eksempelvis at stave jeres datters navn, så det ikke er så kompliceret og anderledes i sin stavemåde. Eks. stave Linea Anastasia - ordlyden er nemmere at stave!

IKke nødvendigvis.
Jaa, men han synes ikke Linnea er et flot navn 

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

Maja84 skriver:

Synes også det er et flot navn, men manden var ikke vild med det, snakkede så om Lea/Leah istedet men det synes han heller ikke, så nu er vi blevet enige om et andet navn til lillepigen, men holder det lidt til de nærmeste endnu

Okay
det bar kanon svært og finde det helt perfekte navn, og vil ikke lade ham bestemme for meget, nu når han ikke er faren til Prinsessen  

Anmeld

28. november 2011

Hailiesmom11

Min datter hedder hailie  det er også ret specielt.. har en bekendt hvis datter hedder sia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.