Pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Chiip91

BJNGJ. skriver:

Ja det er rigtig.. Begge navne er rigtig fine..

Jaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

HeidiØ

Jeg er vild med navnet Juliane..

Eller støtter jeg op om Naya - måske Naya Amalie..

Anmeld

28. november 2011

S.Maria

Kan hun ikke bare hedde Linea? Eller Linea Sofie 

Anmeld

28. november 2011

GønskE

Chiip91 skriver:

Hej tøser 

Jeg havde bestemt at prinsessen skulle hede Linnea-Anastasija, men det kan "Kæresten" ikke stave til, da han er ordblind, og han vil derfor gerne have at jeg/vi finder et andet.  Og det har jeg self sagt Okay til, da prinsessens "Far" også helt sq kunne stave til det.

Så vil høre om i kender nogle pæne Spichelle Pigenavne ?

Tager imod alle forslag 

Melika - Malika det ville jeg gerne ha min pige skulle hedde, men tror vi får en dreng

Anmeld

28. november 2011

Giraffen

Chiip91 skriver:

Hej tøser 

Jeg havde bestemt at prinsessen skulle hede Linnea-Anastasija, men det kan "Kæresten" ikke stave til, da han er ordblind, og han vil derfor gerne have at jeg/vi finder et andet.  Og det har jeg self sagt Okay til, da prinsessens "Far" også helt sq kunne stave til det.

Tager imod alle forslag 

Hvad med bare Linea, det bør han godt kunne stave til som ordblind

vi har selv lidt problemer her da min kæreste er lidt ordblind og ikke rigtig ka stave til mit efternavn, som lillepigen skal have sammen med et af hans, men vi regner med det kommer af sig selv med lidt øvelse

Men har han ikke selv et forslag? Jeg kan godt forstå han synes det er rarest at have et navn han kan stave til men Linea er også super flot synes jeg

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

Giraffen skriver:

Hvad med bare Linea, det bør han godt kunne stave til som ordblind

vi har selv lidt problemer her da min kæreste er lidt ordblind og ikke rigtig ka stave til mit efternavn, som lillepigen skal have sammen med et af hans, men vi regner med det kommer af sig selv med lidt øvelse

Men har han ikke selv et forslag? Jeg kan godt forstå han synes det er rarest at have et navn han kan stave til men Linea er også super flot synes jeg

Jaaa, Vil gerne ha det staves Linnea

Jo og han har spurgt om vi ikke kan finde 4navne hver, og så se om vi kan blive enige om et

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

GønskE skriver:

Melika - Malika det ville jeg gerne ha min pige skulle hedde, men tror vi får en dreng

De er også rigtig flotte (:

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

S.Maria skriver:

Kan hun ikke bare hedde Linea? Eller Linea Sofie 

, jo men han syns ikk Linnea er et flot navn 

Anmeld

28. november 2011

Ciss

Chiip91 skriver:

Hej tøser 

Tager imod alle forslag 

Celeste

Vivienne

Anora

Siri

Alette

Lena

Adele

Anmeld

28. november 2011

Kløver

Jeg synes Linnea er rigtig pænt, du meget specielt men hvad jeg synes Er flotte gamle nordiske navne er Røskva eller Fria :-) kan også rigtig godt lide navnet Malin, ikke så brugt herhjemme, men er vist meget almindeligt i Sverige. Synes også Unni er et pænt navn.
Skal de 2 fornavne være forbundne eller stå som 2 separate navne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.