Spørgsmål til skedesvamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Ellers spørger du bare mig - jeg er på et apotek(Når jeg ikke lige barsler den)

Ahhh hvor fantastisk JAmen så stoler jeg jo på alt hvad du siger er rigtigt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Ahhh hvor fantastisk JAmen så stoler jeg jo på alt hvad du siger er rigtigt hihi

Haha Det kan du også sagtens

Anmeld

28. november 2011

Gaia

Ring op til lægen og få fire styk bløde stikpiller brentan. Rigtig effektive. Svampen kommer af at din surhedsgrad i skeden ændre sig under graviditeten og at du er mere modtagelig for svampeinfektion.tænker den meget klor/ vand har fucket balancen op og dermed gjort det nemt for svampen. Tror som sådan ikke der er bakterier i vandet men at badningen medføre en mere følsom skede da alle de gode bakterier bliver slået ned af kloret. BAre mit bud 

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

Gaia skriver:

Ring op til lægen og få fire styk bløde stikpiller brentan. Rigtig effektive. Svampen kommer af at din surhedsgrad i skeden ændre sig under graviditeten og at du er mere modtagelig for svampeinfektion.tænker den meget klor/ vand har fucket balancen op og dermed gjort det nemt for svampen. Tror som sådan ikke der er bakterier i vandet men at badningen medføre en mere følsom skede da alle de gode bakterier bliver slået ned af kloret. BAre mit bud 

Ahh kan man det.. jeg har lige været på apoteket.. må spørge lægen hvis det kommer igen

Anmeld

28. november 2011

MortilCilas

Jeg har hørt at A38 skulle hjælpe til at få balance der nede
Har aldrig selv prøvet det.

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

MortilCilas skriver:

Jeg har hørt at A38 skulle hjælpe til at få balance der nede
Har aldrig selv prøvet det.

hehe har også hørt det.. men satser nu på Canesten må jeg indrømme

Anmeld

28. november 2011

Mussen2

Apoteket og lægen frarådede mig stikpillen - og jeg skulle kun bruge creme sidst jeg var gravid

Anmeld

28. november 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

hehe har også hørt det.. men satser nu på Canesten må jeg indrømme

Anmeld

28. november 2011

nathja

Chalala85 skriver:

YEAH i know.. ikke det mest lækre emne meeeen jeg har nu et spørgsmål til alle jer kloge kvinder

Jeg er den heldige vinder så skal lige et smut på apoteket.

Spørgsmål 1: Må man også bruge stikpillen, altså uden indføringshylster med hvor man indfører med fingeren??

Spørgsmål 2: Det er kommet efter vi er begyndt at indvadere svømmehalen 3 gange om ugen, kan det være kloren som genere???

På forhånd tak

jeg har også lige været heldig vinder af en omgang.. fik 6 stikpiller til 6 dage der bare skulle skubbes op med fingrene, dem med kun en i fik jeg at vide af min læge var lidt for kraftig derudover købte jeg en tube creme til udvendigt

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

nathja skriver:

jeg har også lige været heldig vinder af en omgang.. fik 6 stikpiller til 6 dage der bare skulle skubbes op med fingrene, dem med kun en i fik jeg at vide af min læge var lidt for kraftig derudover købte jeg en tube creme til udvendigt

Ah ok Tror der er delte meninger fra læge til læge.. min sagde det var og og også hende fra apoteket, så håber det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.