Spørgsmål til skedesvamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.973 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Chalala85

YEAH i know.. ikke det mest lækre emne meeeen jeg har nu et spørgsmål til alle jer kloge kvinder

Jeg er den heldige vinder så skal lige et smut på apoteket.

Spørgsmål 1: Må man også bruge stikpillen, altså uden indføringshylster med hvor man indfører med fingeren??

Spørgsmål 2: Det er kommet efter vi er begyndt at indvadere svømmehalen 3 gange om ugen, kan det være kloren som genere???

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

YEAH i know.. ikke det mest lækre emne meeeen jeg har nu et spørgsmål til alle jer kloge kvinder

Jeg er den heldige vinder så skal lige et smut på apoteket.

Spørgsmål 1: Må man også bruge stikpillen, altså uden indføringshylster med hvor man indfører med fingeren??

Spørgsmål 2: Det er kommet efter vi er begyndt at indvadere svømmehalen 3 gange om ugen, kan det være kloren som genere???

På forhånd tak

Jeg har svaret på spørgesmål 1 - du må gerne bruge stikpillen, men UDEN indføringshylster! Bare sæt den op med fingeren!
Det kan jo være mange ting der spiller ind når du er gravid, bla. hormoner!

Anmeld

28. november 2011

_-Kathrine-_

Køb Canesten kombipak. med creme og 1 stikpille

Anmeld

28. november 2011

UnderCover37

Min læge frarådede stikpillen da jeg var gravid og døjede med svamp og mente kun at jeg kunne/skulle bruge cremen, evt lidt op i skeden hvis det var nødvendigt.

- Spørg evt. din læge til råds...

Klor og andre faktorer der ændrer bakteriefloraen i skeden kan sagtens forsage svamp, men det kan også være en bivirkning til graviditeten.

Men jeg ville nok undgå svømmehal indtil generne er væk igen og se om det kommer retur når du genoptager svømningen

Rigtig god bedring! 

Anmeld

28. november 2011

Ni-ko-li-ne

det kan jo blive lidt svært at putte cremen op uden indføringsdimsen.... så jeg ville sige stikpillen uden indføring og så creme til aller nederst... men ellers spørg på apoteket

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Køb Canesten kombipak. med creme og 1 stikpille

Den havde jeg også lidt i tankerne og tak for svarene

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Min læge frarådede stikpillen da jeg var gravid og døjede med svamp og mente kun at jeg kunne/skulle bruge cremen, evt lidt op i skeden hvis det var nødvendigt.

- Spørg evt. din læge til råds...

Klor og andre faktorer der ændrer bakteriefloraen i skeden kan sagtens forsage svamp, men det kan også være en bivirkning til graviditeten.

Men jeg ville nok undgå svømmehal indtil generne er væk igen og se om det kommer retur når du genoptager svømningen

Rigtig god bedring! 

Ja det er nok meget klogt lige at holde en pause med svømmehalen, desværre. Tror lige jeg spørg apoteket til råds

Anmeld

28. november 2011

Chalala85

Ni-ko-li-ne skriver:

det kan jo blive lidt svært at putte cremen op uden indføringsdimsen.... så jeg ville sige stikpillen uden indføring og så creme til aller nederst... men ellers spørg på apoteket

Ja det er nok en god ide... de plejer heldigvis at være ret hjælpsomme

Anmeld

28. november 2011

UnderCover37

Ni-ko-li-ne skriver:

Altså nu skal der jo ikke andet op end det der sidder på fingeren (en lille klat) og det går nu fint uden indføringeshylster!

Ja spørg på apoteket, så burde du være sikker

Anmeld

28. november 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Ja det er nok meget klogt lige at holde en pause med svømmehalen, desværre. Tror lige jeg spørg apoteket til råds

Ellers spørger du bare mig - jeg er på et apotek(Når jeg ikke lige barsler den)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.