Uhh god dag idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Nadi

Jeg synes bare det har været en fantastisk fredag! Men fredag er også min yndlings dag i ugen. Fredag er en fest

Vi fik 1½ time før fri fra skole idag, hvor vi har dissekeret nyrer (til jer der er på fb, så har jeg smidt nogle billeder ud)
Jeg hentede Oliver fra dp, og så gik vi over i Bilka og shoppede (hans dp er nabo til Bilka, hun bor vitterligt lige ved siden af) Jeg fik købt mig en kjole til imorgen, og Oliver fik et nyt sæt hygge-jogging tøj.
Den rigtige gik videre i X-factor, så nu glæder jeg mig til næste fredag.

Imorgen skal vi ind og slå katten af tønden og Oliver skal ud til mine forældre bagefter. Manden og jeg skal ind og se Anders Matthesen imorgen aften, så vi har god tid til at gøre os klar.
Så det bliver sikkert også en super god dag

Håber I andre også får en fantastisk weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

ivfmarie

dejligt Nadi...

Min dag har også været super...
God dag på job (to gravide med min hjælp) fik tidligt fri (13.30)
Løb en omvej på 6 km hjem fra job.
Trænede lydighed med en sne-kåd vovse.
Forberedte lækker fredagsmenu.
Lunede boller og lavede kaffe til farmand kom hjem med ungerne.
Nåede at sy lidt engle-kostume sammen med Freja inden aftensmaden (hun ææælsker sine engle vinger og ville næsten ikke sove uden)
Nå, ja, så har det jo være x-fest her sammen med jer skønne tøser!
Og så er der planer om at slutte dagen af med et ordentlig knald ...

Anmeld

20. februar 2009

Kaufie

Dejligt at læse om jeres fantastiske dage - og hvor må det virkelig være et livsbekræftende job at have Ivf....

Her var arbejdsdagen pænt stressende, da revisionen var nået til mine bonusafregninger...... Pyyyh....det var sgu en smule rodet - har aldrig lavet dem helt alene før, så der var lidt forkerte tal hist og pist (men til den gode side) Vi fik dog clearet alle opgørelser, så nu er det overstået for denne gang.

Så troede jeg jo at jeg skulle hjem og hygge med William og manden - men Claus strøg så ud af døren ½ time efter jeg kom hjem. En af kammierne har fødselsdag og ville gi en øl. Enten blev en til flere eller også drikker min mand meeeeget langsom, for han er ikke kommet hjem endnu....

Tror snart jeg hopper i kanen alene - øv bøv...

Anmeld

21. februar 2009

bette

Nadi skriver:

Jeg synes bare det har været en fantastisk fredag! Men fredag er også min yndlings dag i ugen. Fredag er en fest

Vi fik 1½ time før fri fra skole idag, hvor vi har dissekeret nyrer (til jer der er på fb, så har jeg smidt nogle billeder ud)
Jeg hentede Oliver fra dp, og så gik vi over i Bilka og shoppede (hans dp er nabo til Bilka, hun bor vitterligt lige ved siden af) Jeg fik købt mig en kjole til imorgen, og Oliver fik et nyt sæt hygge-jogging tøj.
Den rigtige gik videre i X-factor, så nu glæder jeg mig til næste fredag.

Imorgen skal vi ind og slå katten af tønden og Oliver skal ud til mine forældre bagefter. Manden og jeg skal ind og se Anders Matthesen imorgen aften, så vi har god tid til at gøre os klar.
Så det bliver sikkert også en super god dag

Håber I andre også får en fantastisk weekend!

var det nyre??????????
kæft sådan nogen er jo egentlig store.. troede faktisk det var hjerter eller sådan noget.. selvom det godt nok ikke lignede..

Anmeld

21. februar 2009

Nadi

bette skriver:

var det nyre??????????
kæft sådan nogen er jo egentlig store.. troede faktisk det var hjerter eller sådan noget.. selvom det godt nok ikke lignede..

Ja det var det, hjertet havde vi for nogle uger siden. Og jeg var syg den dag

Anmeld

21. februar 2009

bette

Nadi skriver:

Ja det var det, hjertet havde vi for nogle uger siden. Og jeg var syg den dag

jeg har prøvet at være med til at lave bypas på et grisehjerte. det var faktisk spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.