Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pjuske skriver: Jeg vil gerne købe de lilla velour bukser med stribet kant foroven. Og så vil jeg også gerne købe bukserne på de 4 billeder som kommer lige under de lilla velur, plus de pink stribede bukser, men ikke dem med pink/hvid, de andre. Jeg vil kun købe dem hvis de er str. 80
Jeg vil gerne købe de lilla velour bukser med stribet kant foroven. Og så vil jeg også gerne købe bukserne på de 4 billeder som kommer lige under de lilla velur, plus de pink stribede bukser, men ikke dem med pink/hvid, de andre.
Jeg vil kun købe dem hvis de er str. 80
Har forresten også en masse kjoler i str. 80, som kommer på i aften eller i morgen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil gerne se kjoler. Men de skal helst være str. 86. Bruges til sommer. Kigger lige med om du har noget tøj og billeder i str. 86. Men vil gerne stadig have de andre ting. evt. sendt samlet med noget 86.
pjuske skriver: Vil gerne se kjoler. Men de skal helst være str. 86. Bruges til sommer. Kigger lige med om du har noget tøj og billeder i str. 86. Men vil gerne stadig have de andre ting. evt. sendt samlet med noget 86.
Jeg har desværre ikke noget i 86.. Det bruger hun nu
Jeg finder ud af Porto på det andet
Tak for det!
pjuske skriver: Tak for det!
De vejer tilsammen 731 g. Så porto bliver 40,- sendt på billigste måde som bpost..
Jeg sender dig en pb..
Har du det i str. 80 som er på billede 1,2,3,5 og 17,18?
Altså lyserød skjorte, to T-shirt/shorts sæt, 3 T-shirts, Andrea buks og luserød/lilla blomsteret kjole..
Hva vil du ha for det incl. porto??
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: Har du det i str. 80 som er på billede 1,2,3,5 og 17,18? Altså lyserød skjorte, to T-shirt/shorts sæt, 3 T-shirts, Andrea buks og luserød/lilla blomsteret kjole.. Hva vil du ha for det incl. porto??
17 + 18 er desværre solgt..
Det bliver 125,- + Porto for det andet.. Vejer det senere!
Hej
Det koster 35,- at sende, så det bliver 160,- incl Porto
Sender dig en pb..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128