Dåbskage til Mathilde og Oscar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Ayasmor

Dot D skriver:

Selv tak... Har købt MANGE stempler dernede, kommer til det, når jeg ser noget nyt og spændende

Hils dem fra mig

Tror også jeg har brugt liiiidt for mange penge dernede efterhånden.. Det skal jeg nok hehe.. Rigtig sød kage i øvrigt, fin og enkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Dot D

Ayasmor skriver:

Tror også jeg har brugt liiiidt for mange penge dernede efterhånden.. Det skal jeg nok hehe.. Rigtig sød kage i øvrigt, fin og enkel

Tak for det

Ja, en "farlig" butik, hi hi

Anmeld

27. november 2011

Ayasmor

Dot D skriver:

Tak for det

Ja, en "farlig" butik, hi hi

Selvtak.. ja det må man sige.. jeg får altid Ikea syndrom når jeg går derind. Pludselig ser jeg bare alt det jeg ALDRIG har kunne undvære og bare MÅ eje

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Ayasmor skriver:

Selvtak.. ja det må man sige.. jeg får altid Ikea syndrom når jeg går derind. Pludselig ser jeg bare alt det jeg ALDRIG har kunne undvære og bare MÅ eje

Anmeld

28. november 2011

Drømme

Dot D skriver:

Det lyder som en god idé Bare ren nysgerrighed, hvor bor din mor, jeg bor jo også lidt nord for Randers..... i Gassum

I Blendstrup - mellem Gjerlev og Enslev, hvis det siger dig noget
Hun har kørt bus i flere år, primært skolebus (Ketty og Villys buslinier, Aabech bus), men har også kørt 237, 238 med flere.. Og mener da også hun er kørt til Gassum et par gange i nogle af busserne

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

Dot D skriver:

Selv tak... Har købt MANGE stempler dernede, kommer til det, når jeg ser noget nyt og spændende

Hils dem fra mig

Det kan da være jeg skal et smut forbi når jeg kommer til Randers igen. Hvor i Randers ligger det?

Anmeld

28. november 2011

Dot D

Drømme skriver:

I Blendstrup - mellem Gjerlev og Enslev, hvis det siger dig noget
Hun har kørt bus i flere år, primært skolebus (Ketty og Villys buslinier, Aabech bus), men har også kørt 237, 238 med flere.. Og mener da også hun er kørt til Gassum et par gange i nogle af busserne

Det siger mig noget, hi hi. Kommer selv fra Lem, så har kørt med 237 i mange år. Og kender flere udefra det område.

Anmeld

28. november 2011

Dot D

Benjamins'mor skriver:

Det kan da være jeg skal et smut forbi når jeg kommer til Randers igen. Hvor i Randers ligger det?

Det ligger for enden af Brødregade, nede ved Rutebilstationen. Lige overfor Café 38

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

Dot D skriver:

Det ligger for enden af Brødregade, nede ved Rutebilstationen. Lige overfor Café 38

Okay super tak.

Anmeld

28. november 2011

Dot D

Benjamins'mor skriver:

Okay super tak.

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.