Dåbskage til Mathilde og Oscar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Dot D

Her er en dåbskage til nogle bekendtes tvillinger, de blev døbt i dag. Der skulle stå navne og dato, ellers måtte jeg bestemme, hvordan den skulle se ud.

Jeg fik lavet de fineste paddehatte, ligesom Polkaprik laver dem, nu skulle de prøves. Da jeg så skulle pynte kagen, synes jeg bare slet ikke de passede på, så de bliver gemt til en anden gang

Jeg valgte rød og grøn, for det er ikke de farver, jeg normalt ville vælge. Jeg skulle og lige lave to små "hurtige" kort til giverne af kagen, dem må I også gerne lige se Der går det røde og grønne lidt igen

Det er chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt op med PSC med Temp 12 cider

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Drømme

Dot D skriver:

Her er en dåbskage til nogle bekendtes tvillinger, de blev døbt i dag. Der skulle stå navne og dato, ellers måtte jeg bestemme, hvordan den skulle se ud.

Jeg fik lavet de fineste paddehatte, ligesom Polkaprik laver dem, nu skulle de prøves. Da jeg så skulle pynte kagen, synes jeg bare slet ikke de passede på, så de bliver gemt til en anden gang

Jeg valgte rød og grøn, for det er ikke de farver, jeg normalt ville vælge. Jeg skulle og lige lave to små "hurtige" kort til giverne af kagen, dem må I også gerne lige se Der går det røde og grønne lidt igen

Det er chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt op med PSC med Temp 12 cider

Hvor er både kort og kage fine

Hvad har du brugt til håndtrykkene på kortene ?

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Drømme skriver:

Hvor er både kort og kage fine

Hvad har du brugt til håndtrykkene på kortene ?

Tak skal du have

Jeg har brugt et fint lille stempel fra Artemio. Der er denne hånd med og en lille række med to sæt hænder og en lille ramme. Det hele til den "svimlende" sum af 25 kr

Anmeld

27. november 2011

Drømme

Dot D skriver:

Tak skal du have

Jeg har brugt et fint lille stempel fra Artemio. Der er denne hånd med og en lille række med to sæt hænder og en lille ramme. Det hele til den "svimlende" sum af 25 kr

Uha - tror jeg da lige jeg skal have fat i Der kommer en masse barnedåb inden for det næste år, og skal jo også selv holde på et tidspunkt, og det er da bare så sødt med et lille håndtryk på Ehm.. Du har vel ikke tilfældigvis et link ?

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Drømme skriver:

Uha - tror jeg da lige jeg skal have fat i Der kommer en masse barnedåb inden for det næste år, og skal jo også selv holde på et tidspunkt, og det er da bare så sødt med et lille håndtryk på Ehm.. Du har vel ikke tilfældigvis et link ?

Ikke noget link. Skal se om jeg kan finde et til dig... Jeg har købt mine hos Anette Papir og Stil i Randers.... Kig evt på hendes hjemmeside, måske det er dér

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Drømme skriver:

http://www.anettespapirogstil.dk/product.asp?product=18561

Det er godt nok et andet stempelsæt, men det var det jeg lige kunne finde hos Anettes... 

Anmeld

27. november 2011

Ayasmor

Dot D skriver:

Ikke noget link. Skal se om jeg kan finde et til dig... Jeg har købt mine hos Anette Papir og Stil i Randers.... Kig evt på hendes hjemmeside, måske det er dér

Og vupti.. Så så man lige mig smutte derned imorgen Tak for info

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Ayasmor skriver:

Og vupti.. Så så man lige mig smutte derned imorgen Tak for info

Selv tak... Har købt MANGE stempler dernede, kommer til det, når jeg ser noget nyt og spændende

Hils dem fra mig

Anmeld

27. november 2011

Drømme

Dot D skriver:

Tak

Tror jeg smutter forbi butikken i weekenden så Min mor bor nord for Randers, og vi skal alligevel besøge hende her i weekenden, så perfekt

Anmeld

27. november 2011

Dot D

Drømme skriver:

Tak

Tror jeg smutter forbi butikken i weekenden så Min mor bor nord for Randers, og vi skal alligevel besøge hende her i weekenden, så perfekt

Det lyder som en god idé Bare ren nysgerrighed, hvor bor din mor, jeg bor jo også lidt nord for Randers..... i Gassum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.