hurtigt ?...ang. feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Loggidut

Hvornår er det lige man reagere på det, jeg mener ringer til lægen...

da jeg hev Tif op efter hendes lur her til aften, så lå temp. på 40.3, Jeg fik den så slået hurtigt ned, af med tøj og pano...men hvornår er det lige man reagere på det, er det ved 41 eller 42 grader...

pludselig er min hjerne totalt blank for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Nadi

Ta den igen om en time, hvis hun er vågen men lad hende sove kun med body i aften og så tager du den igen imorgen tidlig. Så har du et bedre billede af om den er før høj, ens temp er altid højre om aftenen og plus at hun lige har sovet.
Selvfølgelig bliver hun ked og slet ikke sig selv senere i aften med samme temp ville jeg ringe til lægen.

Håber det gav mening ellers så skriv lige til mig over msn, har lige været til eksamen i temperatur

Anmeld

20. februar 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Ta den igen om en time, hvis hun er vågen men lad hende sove kun med body i aften og så tager du den igen imorgen tidlig. Så har du et bedre billede af om den er før høj, ens temp er altid højre om aftenen og plus at hun lige har sovet.
Selvfølgelig bliver hun ked og slet ikke sig selv senere i aften med samme temp ville jeg ringe til lægen.

Håber det gav mening ellers så skriv lige til mig over msn, har lige været til eksamen i temperatur

hæ hæ...alt det er jeg helt hjemme i Nadi...ingen problemer i det...
det er mere hvornår feber begynder at blive så kritisk at man skal kontakte lægen, er det ved 41 eller 42 grader?

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Ved 42 så dør man, så jeg synes faktisk at hvis hun ligger på 40,3 stadig så kontakt lægen.
Synes bestemt ikke du skal vente til 41, så hvis den ikke er ændret eller stiger så ringer du med det samme.

Anmeld

20. februar 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Ved 42 så dør man, så jeg synes faktisk at hvis hun ligger på 40,3 stadig så kontakt lægen.
Synes bestemt ikke du skal vente til 41, så hvis den ikke er ændret eller stiger så ringer du med det samme.

jo den blev banket ned, men det er mere for at være forberedt på natten, så tak for det.

jeg kunne ikke huske om man kontakter ved 42 eller om det var der man praktisktalt stoppede med at trække vejret.

så nu går vi natten lidt mere forberedt i møde! tak for det.

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Velbekom
Håber I komemr roligt igennem natten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.