Så piwer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

og SÅ skal du bare i hegnet den 21.!!

you bet!! Helt way ud i hegnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

LouiseViola

Astid pga. at du snart er færdig snupper jeg mig lige en gin og tonic, det er sgu værd at fejre

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Astrid P skriver:

Har du ikke noget andet sprut?

Jo det passer bare ikke så godt i en irish coffee! Og tror også at jeg skal gemme lidt af trangen til imorgen når jeg skal ind og se Anders Mattesen. Wee

Men jeg har min X-factor vin

Anmeld

20. februar 2009

Astrid P

LouiseViola skriver:

Astid pga. at du snart er færdig snupper jeg mig lige en gin og tonic, det er sgu værd at fejre

HAHAHAHAHAHA... Det er fandme god stil!

Anmeld

20. februar 2009

Astrid P

Nadi skriver:

Jo det passer bare ikke så godt i en irish coffee! Og tror også at jeg skal gemme lidt af trangen til imorgen når jeg skal ind og se Anders Mattesen. Wee

Men jeg har min X-factor vin

Ihhh, ham er jeg også helt vild med!

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

Ihhh, ham er jeg også helt vild med!

Det er SÅ!!! nice, det show!

Seriøst - Knib lige inden du skal afsted. Var så tæt på at tisse i bukserne af grin!!! .. Altså Nadia Kom til at citere forkert..

Anmeld

20. februar 2009

linemus

Så er jeg klar i pausen... og hvor er I? I køkkenet!!?! Nå, men hvem tror I ryger i farezonen eller helt ud? Eller hvem håber I ryger ud?

Jeg synes det er svært. Jeg synes faktisk de var ret gode i aften. nu har jeg ikke læst jeres 17 (!!!!!) siders debat, så har derfor ikke fuldt med i jeres meninger... Jeg har faktisk svært ved at vælge... Synes Asian Sensation var underholdende og charmerende, men de kan jo ikke synge synge. Så jeg synes vist, de "ligger nederst". Og så synes jeg ikke Claus giver det, jeg helt forventede.

Var vild med ABC denne gang - synes det var rigtig godt, og meget mere gruppe-agtigt end sidst. Ja, og alle de andre var også gode, omend et par stykker var lidt kedeligt...

Anmeld

20. februar 2009

linemus

Astrid: Tillykke med din næsten-afleverede opgave!!! Du fortjener i den grad din Irish coffee

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

Så er jeg klar i pausen... og hvor er I? I køkkenet!!?! Nå, men hvem tror I ryger i farezonen eller helt ud? Eller hvem håber I ryger ud?

Jeg synes det er svært. Jeg synes faktisk de var ret gode i aften. nu har jeg ikke læst jeres 17 (!!!!!) siders debat, så har derfor ikke fuldt med i jeres meninger... Jeg har faktisk svært ved at vælge... Synes Asian Sensation var underholdende og charmerende, men de kan jo ikke synge synge. Så jeg synes vist, de "ligger nederst". Og så synes jeg ikke Claus giver det, jeg helt forventede.

Var vild med ABC denne gang - synes det var rigtig godt, og meget mere gruppe-agtigt end sidst. Ja, og alle de andre var også gode, omend et par stykker var lidt kedeligt...

Claus, Linda eller Lucas!
Synes de var lidt fesne...

Hvor har du været i de 17 sider??!

Anmeld

20. februar 2009

Astrid P

linemus skriver:

Astrid: Tillykke med din næsten-afleverede opgave!!! Du fortjener i den grad din Irish coffee

Tak! Det er den bedste fornemmelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.