Hvordan opbevarer i jeres barnevogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.546 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Gry91

Vi er lige flyttet i ny lejlighed for ca. en måned siden, og vi havde tænkt at vi kunne opbevare barnevogn i gangen i det kælderrum der er til lejlighederne her (vi ville selvfølgelig spørge om lov først), men igår da vi var dernede var der fyldt helt op på gangen med folks gamle møbler og cykler, så nu er der slet ikke plads til det. Plan ødelagt

Vi bor på 1. sal med egen udendørs indgang, så vi har ingen opgang eller noget at stille den i når vi ikke bruger den, og ja det kan godt være det bare er mig, men synes det virker lidt besværligt at skulle have vognen hele vejen med op og ned igen hver gang vi bruger den.

Så vil høre hvordan i gør/gjorde, evt i samme situation som os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Clisolka

Gry91 skriver:

Vi er lige flyttet i ny lejlighed for ca. en måned siden, og vi havde tænkt at vi kunne opbevare barnevogn i gangen i det kælderrum der er til lejlighederne her (vi ville selvfølgelig spørge om lov først), men igår da vi var dernede var der fyldt helt op på gangen med folks gamle møbler og cykler, så nu er der slet ikke plads til det. Plan ødelagt

Vi bor på 1. sal med egen udendørs indgang, så vi har ingen opgang eller noget at stille den i når vi ikke bruger den, og ja det kan godt være det bare er mig, men synes det virker lidt besværligt at skulle have vognen hele vejen med op og ned igen hver gang vi bruger den.

Vi tager barnevognen med hver gang vi er ude. Vi bor i lejlighed på 2. sal og har ikke mulighed for at stille den i et kælderrum. Eller jo, det har vi, men så kan vi også være sikre på, at vi ikke ser den igen. 

Her har vi plads i vores gang, så der står den 

Anmeld

27. november 2011

Ka+Ma=Be

Gry91 skriver:

Jeg har samme dilemma som dig - og det er skide irriterende. Så jeg følger lige lidt med!

Vi bor på 2. sal og har riiigtig længe slæbt lortet op og ned!  (det kan ikke anbefales). Nu stiller vi den i opgangen, men det må det sådan set ikke! Så vi skal have fundet en anden løsning.

Kælderen vi har, har kun trapper, så jeg kan ikke trille op og ned med Benjamin - SUK!

Anmeld

27. november 2011

Gry91

Babymor2010 skriver:

Vi tager barnevognen med hver gang vi er ude. Vi bor i lejlighed på 2. sal og har ikke mulighed for at stille den i et kælderrum. Eller jo, det har vi, men så kan vi også være sikre på, at vi ikke ser den igen. 

Her har vi plads i vores gang, så der står den 

Og så sidder jeg bare her og piver hehe

Men kan det ikke være besværligt at mosle rundt med selv ?

Vi har også masser af plads til at have den indenfor, så ville også helt klart foretrække det!

Anmeld

27. november 2011

Gry91

Katte87 skriver:

Jeg har samme dilemma som dig - og det er skide irriterende. Så jeg følger lige lidt med!

Vi bor på 2. sal og har riiigtig længe slæbt lortet op og ned!  (det kan ikke anbefales). Nu stiller vi den i opgangen, men det må det sådan set ikke! Så vi skal have fundet en anden løsning.

Kælderen vi har, har kun trapper, så jeg kan ikke trille op og ned med Benjamin - SUK!

Åh hvor træls  

Lad os håbe der er nogen der kan komme med en perfekt løsning
(selvom jeg ikke kan se hvad det skulle være )  

Anmeld

27. november 2011

Clisolka

Gry91 skriver:

Og så sidder jeg bare her og piver hehe

Men kan det ikke være besværligt at mosle rundt med selv ?

Vi har også masser af plads til at have den indenfor, så ville også helt klart foretrække det!

Hehe nej, så besværligt er det ikke, for vi har en elevator  

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

Jeg bor på anden sal. Vi har kassen med op hver dag. Stellet står nede i opgangen. Og får vi klager en dag så kommer det herop også. Jeg vil ikke have at den skal stå i vores kælderrum da den vil komme til at lugte og sikkert også få fugt. Vi ser der ikke som et problem atvi skal have den med op hver gang. Det er bare noget vi skal. Og så er det også dejligt nu hvor Isabella er syg for så kommer hun i kassen så hun tror hun eri barnevognen. Hun kan nemlig ikke sove i hendes seng om dagen

Anmeld

27. november 2011

Gry91

Babymor2010 skriver:

Hehe nej, så besværligt er det ikke, for vi har en elevator  

Haha nej okay!

Så heldige er vi desværre ikke  

Anmeld

27. november 2011

sne190810

Jeg har den stående ude i vores gang.

Jeg bor i en 2v på 69 km2. Jeg bor på 5.sal meeeeeeeen vi har elevator  

Det kan godt nogle gange være lidt irriterende, men altså jeg overlever. Den skal jo ikke stå derude og blomstrer i flere årtier

Anmeld

27. november 2011

Maja_4000

https://www.baby.dk/debat/147590pi1/babyudstyr/hvordan-opbevarer-i-barnevognen-om-natten.aspx

Her kan du måske få nogle idéer

Vores står i opgangen , så er nok ikke til nogen hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.