Det er jo dejligt, men... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

twinny

camillakrath skriver:

Og jeg synes altså det var super hyggeligt. Og så bumflede han ikke så meget rundt, dengang som han gør nu. Nu får jeg som regel en hånd i hovedet eller lign.

det er nemlig hyggeligt... i starten var jeg vildt bange for der skulle ske noget.. Men ovehovedet ikk mere...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

det er nemlig hyggeligt... i starten var jeg vildt bange for der skulle ske noget.. Men ovehovedet ikk mere...  

Det var jeg også. Men ja, det blev hurtigt lavet om.

Og kan virkelig godt forstå i har brug for søvn. Benjamin var for tynd, så han skulle have mad hver 3. time, og jeg synes vi var vildt trætte

Anmeld

27. november 2011

twinny

camillakrath skriver:

Det var jeg også. Men ja, det blev hurtigt lavet om.

Og kan virkelig godt forstå i har brug for søvn. Benjamin var for tynd, så han skulle have mad hver 3. time, og jeg synes vi var vildt trætte

hhehe... jaah... her vågnede de efter 2 timer den første tid..

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

hhehe... jaah... her vågnede de efter 2 timer den første tid..

Hvor store var de da de kom til verden?

Anmeld

27. november 2011

twinny

camillakrath skriver:

Hvor store var de da de kom til verden?

2582 og 2788...  for 3 uger siden.. 4100 og 4400

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

2582 og 2788...  for 3 uger siden.. 4100 og 4400

Ej det var da en super flot vægt

Anmeld

27. november 2011

twinny

camillakrath skriver:

Ej det var da en super flot vægt

ja det er rigtig fint... de var skam også tunge i maven..

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

ja det er rigtig fint... de var skam også tunge i maven..

Puhha, det må ha været hårdt. Benjamin nåede kun lige at blive 1800 gram!

Anmeld

28. november 2011

Alexander&Lærke

Du skal bare lade dem sove alt de det vil om natten, som de andre også skriver..... Om natten har alle bedst at af sove.

Lærke var jo noget gul da hun kom ud og de første uger skulle vi vække hende hver 3-4 time og give mad, undtagen om natten der skulle vi bare lade hende sove sagde vores sp, netop fordi vi alle havde bedst at sove. Hun har endna ikke være hurtigt til at tage på, hun er nu 4 md men vejer kun lidt over 5 kilo. Og hun får lov at sove om natten. Vores søn sov igennem på den har tid og han havde heller ikke travlt med at tage på...

Anmeld

28. november 2011

Mother-love

Ja når de har den alder må de godt sove igennem. Isabella har sovet igennem siden hun var en mdr. Og så længe de tager fint på i vægt. Så sker der ingen skade der Isabella ar sovet for sig selv fra dag et. Men når hun er i tigerspringene så falder hun i søvn i vores seng og bliver lagt i sin egen når vi skal i seng. For ellers kan vi rende frem og tilbage hele aftenen. Og det er bare fordi hun vil have mere tryghed. Og når nu så kan dufte os i vores sengetøj jamen så er der ro lyn hurtigt. Så bare i er fast besluttet på det ikke skal blive hverdag at de skal sove i jeres seng jamen så bliver det heller ikke sådan

Så det du gør for dig selv er kun helt rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.