Det er jo dejligt, men... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. november 2011

twinny

Hey tøser...

Drengene har sovet utrolig meget efter de har fået lov til at sove i vores seng... (Ja, jeg ved godt, vi gør os selv en bjørnetjeneste.. MEN vi har såååå meget brug for noget søvn i øjeblikket)

De sov fra 21 til 03 også vågnede de og fik mad.. Så sov de igen fra 03.30 ca... til 08.30... Må de godt sove så meget uden at få mad??

De har taget rigtig flot på i vægt, altså de startede på 2788 og 2582 og var for 3 uger siden 4400 og 4100.. De kom 14 dage før termin. De er ikk blevet vejet siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

katrine26

Det skal i bare gøre..havde også min søn i vores seng og han sover i sin egen seng nu og har gjordt det side han var 4 mdr med perioder i vores seng..og så længe de tager på så ja så må de godt sove så længe uden mad..

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

Georgia

twinny skriver:

Hey tøser...

Drengene har sovet utrolig meget efter de har fået lov til at sove i vores seng... (Ja, jeg ved godt, vi gør os selv en bjørnetjeneste.. MEN vi har såååå meget brug for noget søvn i øjeblikket)

De sov fra 21 til 03 også vågnede de og fik mad.. Så sov de igen fra 03.30 ca... til 08.30... Må de godt sove så meget uden at få mad??

De har taget rigtig flot på i vægt, altså de startede på 2788 og 2582 og var for 3 uger siden 4400 og 4100.. De kom 14 dage før termin. De er ikk blevet vejet siden?

Ja det må de da
Og er sikker på de nok skal sige fra, hvis de ikke vil sove ved jer mere. Griner.
Vores datter gad ikke fra hun var 2, nu er hun 4 og sover KUN ved mor og far <3<3 Børn kan jo ikke få for meget tryghed

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

Hey tøser...

Så skal du bare lade dem sove!

Benjamin sov også ved os de første måneder. Det fungerede bedst for os allesammen.

Nu gør han det kun når han er syg, og der er ingen problemer med at falde i søvn og sove i sin egen seng!

Anmeld

27. november 2011

twinny

katrine26 skriver:

Det skal i bare gøre..havde også min søn i vores seng og han sover i sin egen seng nu og har gjordt det side han var 4 mdr med perioder i vores seng..og så længe de tager på så ja så må de godt sove så længe uden mad..

Katrine26

Okay.. Jaah, det er også lidt hyggeligt at de sover i vores seng... hehe...

og vi har virkelig bare brug for den søvn efter 2 måneder uden...

Anmeld

27. november 2011

twinny

Georgia skriver:

Ja det må de da
Og er sikker på de nok skal sige fra, hvis de ikke vil sove ved jer mere. Griner.
Vores datter gad ikke fra hun var 2, nu er hun 4 og sover KUN ved mor og far <3<3 Børn kan jo ikke få for meget tryghed

skønt... tak for det.. det er rigtig tiltrængt med søvn...

Anmeld

27. november 2011

Corn

twinny skriver:

Hey tøser...

VOres tre unger har sovet i vores seng de første 4 måneder ca. hvilket gjorde at mor havde fået sovet mere, end hvis jeg skulle ud og rende...

Bjørnetjeneste er det rene vås, istedet har vi tre trygge drenge der sagtens kan sove i egne senge, og kommer i vores seng for hyggens skyld af og til... Fx i aften, pga stormen

Anmeld

27. november 2011

twinny

camillakrath skriver:

Så skal du bare lade dem sove!

Benjamin sov også ved os de første måneder. Det fungerede bedst for os allesammen.

Nu gør han det kun når han er syg, og der er ingen problemer med at falde i søvn og sove i sin egen seng!

tak...

Anmeld

27. november 2011

twinny

Corn skriver:

VOres tre unger har sovet i vores seng de første 4 måneder ca. hvilket gjorde at mor havde fået sovet mere, end hvis jeg skulle ud og rende...

Bjørnetjeneste er det rene vås, istedet har vi tre trygge drenge der sagtens kan sove i egne senge, og kommer i vores seng for hyggens skyld af og til... Fx i aften, pga stormen

okay... tak...

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

twinny skriver:

tak...

Og jeg synes altså det var super hyggeligt. Og så bumflede han ikke så meget rundt, dengang som han gør nu. Nu får jeg som regel en hånd i hovedet eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.