diana...hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

LotteN

PiaR skriver:

hvor har du læst det henne ? - måske har jeg misset noget - er det efter klokken 14,00 i dag ????

jamen det tror jeg nu ikke... for jeg trorr det var inden hun havde været på sygehuset... så jeg tror det er rigtigt hvad du oplyser om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Pia.

LotteN skriver:

jamen det tror jeg nu ikke... for jeg trorr det var inden hun havde været på sygehuset... så jeg tror det er rigtigt hvad du oplyser om!

ja jeg modtog beskeden om at hun havde fået løsnet hinder igen og det var klokken 14:00 - og at veerne virkelig gjorde ondt nu og at hun ikke kunne overskue at skrive her inde lige nu, men ville sende en sms til mig når der var nyt - har så skrevet 2 gange efter og hun svare ikke... så jeg er sikker på hun bliver mor i dag eller senest i morgen tidlig....

Skal nok komme ind og skrive lige så snart jeg ved noget...

vi er jo mange der venter spændt...

Anmeld

21. februar 2009

LotteN

PiaR skriver:

ja jeg modtog beskeden om at hun havde fået løsnet hinder igen og det var klokken 14:00 - og at veerne virkelig gjorde ondt nu og at hun ikke kunne overskue at skrive her inde lige nu, men ville sende en sms til mig når der var nyt - har så skrevet 2 gange efter og hun svare ikke... så jeg er sikker på hun bliver mor i dag eller senest i morgen tidlig....

Skal nok komme ind og skrive lige så snart jeg ved noget...

vi er jo mange der venter spændt...

ja, hun ligger nok i stor smerte lige nu, eftersom hun ikke svarer dig... så må vi bare sende noget vestøv afsted og krydse alt hvad der er muligt

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

LotteN skriver:

ja, hun ligger nok i stor smerte lige nu, eftersom hun ikke svarer dig... så må vi bare sende noget vestøv afsted og krydse alt hvad der er muligt

Nemlig.... vi sender en masse ve-støv afsted og håber fødslen forløber lige som den skal.....

Knus Pia.

Anmeld

21. februar 2009

Loggidut

ha ha...mon ikke godt vi må holde igen med det vestøv, lyder jo til hun har fået det hun skal bruge!

nøj hvor er jeg sindsyg spændt på hvordan det går...mon ikke hun snart er igennem det!

hun har alt det held og lykke fra mig af som jeg overhovedet kan sende efter hende

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Loggidut skriver:

ha ha...mon ikke godt vi må holde igen med det vestøv, lyder jo til hun har fået det hun skal bruge!

nøj hvor er jeg sindsyg spændt på hvordan det går...mon ikke hun snart er igennem det!

hun har alt det held og lykke fra mig af som jeg overhovedet kan sende efter hende

he he - jo det kan der være noget om...

men så lidt presse-ve-støv sender vi afsted....

Jeg sender også alle min tanker til Diana...

Anmeld

21. februar 2009

Mimic

Sidder også her i spænding og venter på nyt... håber at alt går som det skal, men sender da lige et par fingre og en ordentkig bunke vestøv afsted til hende...
bare for en sikkerhedsskyld...

håber snart på nyt

Fra Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.