diana...hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Loggidut

Sidder du mon med bettemanden i armene nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

LotteN

ja, jeg tænker også hele tiden om der snart sker noget..

Anmeld

20. februar 2009

Diana...

Nej desværre ikke endnu. Han gider ikke ud vi fortsætter med veer hver 10 min ca. men der sker ikke mere men skal til jdm i morgen tidlig og ha løsnet hinden lidt mere, utroligt det skal tage så lang tid. men sådan er det jo bare... han skal åbentbart bare have tid men jeg ved med sikkerhed at jeg har min lille baby i armene om 4 dage for bliver sat igang mandag hvis jeg ikke har født inden så det jo dejligt.

Mange Knus til jer

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Nå søde.... Tør slet ikke tænke på hvad tanker der fare rundt i hovedet på dig snart... Nu må han da komme... - jeg tror simpelthen at det er dagen i dag... - NU SKAL DET VÆRE....

Hvordan har du det i dag... ?

Varmt knus fra Pia

Anmeld

21. februar 2009

Cris

Og hvad så, Diana? Sidder du med en lille fin ny baby??? Er han kommet til verden? For du har godt nok vente lææææææænge!!!

Anmeld

21. februar 2009

Mormilla

Jeg tænker os på dig hele tiden, tjekker hele tiden om der er noget nyt fra dig... Håber der snart sker noget, så du kan føde der hjemme.

Anmeld

21. februar 2009

LotteN

PiaR skriver:

Nå søde.... Tør slet ikke tænke på hvad tanker der fare rundt i hovedet på dig snart... Nu må han da komme... - jeg tror simpelthen at det er dagen i dag... - NU SKAL DET VÆRE....

Hvordan har du det i dag... ?

Varmt knus fra Pia

har du hørt noget fra hende PIa?

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

LotteN skriver:

har du hørt noget fra hende PIa?

Nej desværre ikke... har skrevet to gange... - det sidste jeg hørte var at hun nu havde veer og de havde taget til i styrke men har intet hørt siden... og det var først på eftermiddagen hun har fået løsnet hinder igen i dag...

Knus Pia.

Anmeld

21. februar 2009

LotteN

PiaR skriver:

Nej desværre ikke... har skrevet to gange... - det sidste jeg hørte var at hun nu havde veer og de havde taget til i styrke men har intet hørt siden... og det var først på eftermiddagen hun har fået løsnet hinder igen i dag...

Knus Pia.

åhr, det var ski da dejligt... det sidste jeg læste var nemlig veerne var gået i sig selv igen og hun skulle ind og få taget vandet.... så må vi sandelig håbe han kommer imorgen, så hun når og føde hjemme... stakkels diana, sikke en kamp!

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

LotteN skriver:

åhr, det var ski da dejligt... det sidste jeg læste var nemlig veerne var gået i sig selv igen og hun skulle ind og få taget vandet.... så må vi sandelig håbe han kommer imorgen, så hun når og føde hjemme... stakkels diana, sikke en kamp!

hvor har du læst det henne ? - måske har jeg misset noget - er det efter klokken 14,00 i dag ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.