hæ hæ....så pinlig var jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Loggidut

Jeg sidder jo der og ringer ca 150 firmaer op om dagen...så man kan sgu næsten ikke huske hvem man snakker med!

men altså, jeg fik fat i en bilforhandler, og sidder så og venter på at ramme den rigtige mand i firmaet, og jeg bliver stilt videre og videre...og pludselig er der en fyr der siger: Chokoladefabrikken, det er Michael.

altså når man snakker med så mange, så holder man ikke lige øje med hvordan de præsentere sig...så jeg gav mig til at fyre min linje af, ja dav Trine jensen...og så er der pludselig en spinkel stemme som siger: CHEF, det er Chris.
Så var det sgu en vente-underholdning der var på...så jeg gav mig til at lytte...

og er der noget jeg aldrig har kunne fordøje uden at brække mig af grin, så er det altså Chris og Chokoladefabrikken...

Så da de endelig tog telefonen, så var jeg bare nød til at undskylde igen og igen...for jeg grinede og grinede...ham jeg snakkede med troede sgu nok jeg var skæv,eller fuld...lol......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Nadi

Så er der sgu da noget ved at ringe til folk når man får Chris i røret

Anmeld

20. februar 2009

Kaufie

Haha - jeg synes nok du så så munter ud i eftermiddags

Mon ikke de har været ude for det før - altså at folk har svært ved at fatte sig og være seriøse efter sådan en gang spas..... Det er sgu nogat andet end Bauhaus' tast-selv-helvede som jeg har været igennem 10-12 gange idag på jobbet mit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.