Til jer med Trille barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Miss Juul

michelledam skriver:

Vi har en trille gigant. Og har intet at brokke mig over.. Jeg elsker min barnevogn.

Så kunne det jo ikke være bedre! Lyder også på det hele som at trille gigant er en rigtig god vogn  Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

AndreasMor84

Jeg har også en Trille gigant og jeg elsker også min vogn. Har haft den siden sep. nu og har intet at brokke mig over.. Lånte en emmaljunga en dag da vi ik ku ha vores vogn med og den var jo bare TUNG at køre med i forhold til vores..

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

Miss Juul skriver:

Så kunne det jo ikke være bedre! Lyder også på det hele som at trille gigant er en rigtig god vogn  Tak for hjælpen

Den er også god. Nu skal man self tænke på prisen. Men ville ikke bytte min da den er så dejlig let.

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

Kellie skriver:

Altså stellet er fint men noget rustent efterhånden, men den er jo også "gammel" efterhånden. Deres ældste barn er 5 år, så lidt har den jo været ude og har stået ude, men synes altså ikke der er noget at udsætte på den overhovedet. 

´Ja ok, hvis den er 5 år kan man nok ikke klage over "lidt rust"   tak for hjælpen

Anmeld

27. november 2011

Miss Juul

michelledam skriver:

Den er også god. Nu skal man self tænke på prisen. Men ville ikke bytte min da den er så dejlig let.

Jep. god til prisen  Selvfølgelig forventer jeg ikke at få en vogn med "odder kvalitet" til den pris, men lyder stadig til at være et fint køb

Anmeld

27. november 2011

Happiness

Vi har en trille gigant luksus. Har haft den stående siden marts-april, og brugt den siden juli. Vi har ingen problemer haft med den.

Synes den er let at køre med, og man kan let lukke den sammen og ud igen. Den er rigtg godt affjedret. Så man kan køre over kanter og brosten uden at ungen vågner

Vores står i et kælderrum når den ikke bruges, og er altså hverken jordslået eller noget, selv om det måske ikke lige er den bedste opbevaring. Det må jo være pga fugt at vognen bliver jordslået og ikke pga vognen Tror jeg da ihvertflad...

Men ja, vi er super glade for vores, vi måtte dog skifte regnslag, da det der fulgte med ikke er sååå tæt igen Men det er sgu det mindste

Anmeld

27. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Miss Juul skriver:

Halløjsa de damer

Jeg er så småt begyndt at kigge på barnevogne! Her hjemme er vi blevet ret forelsket i Trille vognene, -Desværre er der bare så mange fine, at jeg synes det kan være rigtig svært at vælge!!

Så til jer der allerede har en Trille:

Hvilken model er det og hvad er godt, og hvad er måske knapt så godt ved den?!?

Håber i har lyst til at dele jeres erfaringer

Vi fik en trille barnevogn a vores vicevært da vi fik nøglerne til lejligheden og hva jeg kan læse og se mig frem til på billeder, så er det en Trille Fix Standard ..
Jeg er nu ret godt tilfreds med den
Men nu har den oss været gratis

Anmeld

27. november 2011

Maja88

Happiness skriver:

Vi har en trille gigant luksus. Har haft den stående siden marts-april, og brugt den siden juli. Vi har ingen problemer haft med den.

Synes den er let at køre med, og man kan let lukke den sammen og ud igen. Den er rigtg godt affjedret. Så man kan køre over kanter og brosten uden at ungen vågner

Vores står i et kælderrum når den ikke bruges, og er altså hverken jordslået eller noget, selv om det måske ikke lige er den bedste opbevaring. Det må jo være pga fugt at vognen bliver jordslået og ikke pga vognen Tror jeg da ihvertflad...

Men ja, vi er super glade for vores, vi måtte dog skifte regnslag, da det der fulgte med ikke er sååå tæt igen Men det er sgu det mindste

var jeres regnslag ikke tæt???

her har vi ikke mulighed for at stille hende et overdækket sted, så hun står jo ude i al slags vejr og vores fungerer super..

kunne være der har været en fejl på jeres

Anmeld

27. november 2011

Happiness

Maja88 skriver:

var jeres regnslag ikke tæt???

her har vi ikke mulighed for at stille hende et overdækket sted, så hun står jo ude i al slags vejr og vores fungerer super..

kunne være der har været en fejl på jeres

Det er meget muligt, det holdte i hvertfald ikke til meget. Vognen var pludselig helt våd indeni Så måtte lige fjerne alt indhold og tørre den. Heldigvis passede vi hus der med brændeovn, så det var let klaret

Men efter vi har købt nyt har der intet været Den holdte selv tæt under et skybrud Så er det vidst gennemtestet hehe...

Men selve vognen er vi skam suoer glade for!

Anmeld

27. november 2011

Frøken J.

Miss Juul skriver:

Super!

Den har vi nemlig også haft lidt i tankerne!!! Er der noget negativt ved den?? Den ser jo rigtig lækker ud, men har du oplevet noget der hurtig er gået i stykker, rust osv osv. Aner ikke hvad man skal kigge efter, så bare sådan lige hvis der var noget!

Har en Trille Gigant Er super glad for den! Synes den er nem at samle og tage fra hinande, det er intet problem. Det eneste negative jeg kan nævne er, at selve stellet er rockertungt, synes jeg. Man kan nok købe forskellige. Ved ikke hvad vores er lavet af, det er et sort stel Men i og med jeg skal løfte hele molevitten op på 2. sal hver gang, så er jeg lidt træt af at stellet er så tungt. Men ja.. Måske kan man få andre stel, og hvis man ikke hele tiden skal bære det er det jo ikke et problem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.