Vi har en trille gigant, og ligeså snart jeg får muligheden for at købe en anden, så ryger denne! Har ikke haft andet end problemer med den det første år. Først og fremmest så ruster stellet/hjulene utroligt hurtigt , og hos os begyndte gummiet på at styret at flække, så begyndte hjul akserne at løsne sig indeni, så hjulene kunne glide af hvis der kom "meget" læs på vognen, vi fik så skiftet stellet, og fik et nyt sat på. Der gik et halvt års tid så begyndte den at få mug pletter, og blev jordslået inde i kalechen og rundt i kanten. En dag da min kæreste var ude og gå med vores datter, ringede han udefra vores have og bad mig komme hurtigt og hjælpe ham. Selve stellet på barnevognen var knækket sammen, og han stod nu og holdte barnevognskassen, så vores datter ikke faldt ud! OHH my god, enten har vi bare været ekstremt uheldige, eller også er det bare et tilbud der er lidt for "billigt". Vi bor i lejlighed med egen have, så barnevognen har altid stået indenfor, og vi har virkelig passet på den!
Det eneste positive jeg kan sige om den er at den er nem og let at køre med, og det var på det grundlag jeg først valgte den!
Men jeg kan absolut ikke anbefale den, og vil købe mig en ny af et andet mærke når vi engang skal ha nummer 2 
Anmeld