årk nej....sygt barn igen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Loggidut

Da michael hentede Tif var det med beskeden om hun igen havde feber...
næsten 40 da jeg kom hjem...jeg orker det sgu næsten ikke mere...nu har vi alle sammen været syge, og jeg troede vi var ved at være igennem det, nu her hvor michael er blevet lidt bedre...men ak og ve, nu kan vi gå igang igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Grynt

øv øv øv stopper det bare aldrig?????? Stakkels lille Tif

Freja har lige haft 2 ugers sygdom igen igen. Først en uge med ræser røv, så forkølelse, så AB, så lungebetændelse og nu har hun fandgaler mig feber igen Jeg bliver sindsyg over alt den sygdom

knus fra T som bare lige ville fortælle dig at jeg føler med dig

Anmeld

20. februar 2009

Helle30

Det lyder ikke rart Sloggi. Jeg håber, Tif snart er feberfri, så I kan få lidt velfortjent weekendro- og hygge.

- Helle

Anmeld

20. februar 2009

Loggidut

aldrig aldrig aldrig mere piver jeg over vores tilstand...shit du er ramt

nu må det da snart få en ende...har har det ca stået på i to måneder....det er da ikke normalt?

ja ja vi er jo også en stor familie...mon det ikke kan have noget med det at gøre?

Anmeld

20. februar 2009

Grynt

ja hun når kun lige at komme afsted i inst i et par dage så er hun ramt af et eller andet igen Hun har ellers haft det fint siden mandag da hun kom afsted igen og så kommer man hjem fra arb og fandme om hun ikke har feber een gang til . Jeg havde ellers overvejet at få hende til zone terapi her en af de nærmeste dage men nu tror jeg vist jeg bliver nødt til at vente igen. Hun har hellere ikke fået hendes vaccine endnu (15 måneders)

kh

Anmeld

20. februar 2009

Kaufie

Øv hvor er det surt når den ene smitter den anden og den tredje så smitter den første igen.... Sådan en cirkel er svær at bryde.

Her har vi været forskånet (7-9-13......) indtil videre - det er kun mig, der har skrantet lidt de sidste 14 dage, men lige akkurat så lidt, at jeg har kunnet komme på arbejde....

God bedring til jeres små poder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.