grøn · ært skriver:
Okay, så der gik lige et par dage før du igen mærkede noget? Jeg har nemlig ikke mærket noget siden forleden aften. Men har snakket med min mor om hvordan det føltes og hun sagde, at det helt sikkert var baby'en :-) Jeg kan jo slet ikke vente til flere puf! Det må være skønt for dig, at mærke den så meget nu :-D
Er det også når du går rundt du mærker den lille? - for tænker lidt, at jeg skal ligge helt stille, hvis jeg vil mærke den. Ved ikke om det bare er en dum idé jeg har fået :-P Nok fordi jeg lå helt stille, da jeg mærkede den forleden.
Ja der gik 2 døgn mellem første og anden gang jeg mærkede den. Og kan stadig godt springe en dag over, hvor jeg ikke mærker noget. Men ligesom dig har jeg også kun mærket den når jeg har lagt eller siddet ned. Tror det er fordi det er så svagt endnu at man ikke kan skelne det fra muskler der bevæger sig når man laver noget 
Men i går mærkede kæresten det udenpå for første gang
Var 16+6 der, så vildt tidligt egentlig, men der var bare slet ingen tvivl! Han blev selv helt forskrækket da den sparkede op mod hans hånd (som var presset godt ned mod min mave)
Ganske fantastisk 
Anmeld