...du prikkede til mig i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. november 2011

grøn · ært

Søde lille dejlig skat!!! <3

Jeg mærkede den lille i går aftes, da jeg lå og skulle sove. Hold da op en vidunderlig og ubeskrivelig følelse!! <3
Ret alienagtigt - som når nogen prikker til en med en finger; bare inde i maven. Først kom der ét "tryk" og lidt senere to lige efter hinanden. Det var under navlen og lidt ude i siden <3

Hvor er jeg LYKKELIG!!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Miss Juul

Tillykke med babys første spark

Anmeld

27. november 2011

grøn · ært

Taaak <3 Blev lige 100% sikker efter at have beskrevet det for min mor og hun sagde, at det helt sikkert var baby'en. Wee! :-D
...-Man har jo ikke den fjerneste idé om, hvordan sådan noget føles :-P Men det er vidunderligt!

Anmeld

27. november 2011

DinNabo

grøn · ært skriver:

Søde lille dejlig skat!!! <3

Jeg mærkede den lille i går aftes, da jeg lå og skulle sove. Hold da op en vidunderlig og ubeskrivelig følelse!! <3
Ret alienagtigt - som når nogen prikker til en med en finger; bare inde i maven. Først kom der ét "tryk" og lidt senere to lige efter hinanden. Det var under navlen og lidt ude i siden <3

Hvor er jeg LYKKELIG!!!!  

Hvor fedt. Glæder mig helt vild ttil at mærke det selv

Anmeld

27. november 2011

grøn · ært

DinNabo skriver:

Hvor fedt. Glæder mig helt vild ttil at mærke det selv

Det er klart ! Det er virkelig en hel vild (alienagtig) følelse! :-D
God advents-natgave jeg fik mig ;-P 

Anmeld

28. november 2011

NNL

TILLYKKE! Det er bare den dejligste følelse, og det lyder præcis som sådan jeg også mærkede det Hvor langt er du henne??

Anmeld

28. november 2011

grøn · ært

NNL skriver:

TILLYKKE! Det er bare den dejligste følelse, og det lyder præcis som sådan jeg også mærkede det Hvor langt er du henne??

Ja! Det er det godt nok <3 Jeg havde jo forventet en bobel, som så mange beskriver det. Men det her var bestemt ikke en bobel! Det var et decideret prik/spark. Måske vi har haft "bobler" før ? :-P Men bare troet, det var luft i maven. Hehe

Jeg var 15+4/15+5 da jeg mærkede den :-)  Hvor langt var du??

Anmeld

28. november 2011

NNL

grøn · ært skriver:

Ja! Det er det godt nok <3 Jeg havde jo forventet en bobel, som så mange beskriver det. Men det her var bestemt ikke en bobel! Det var et decideret prik/spark. Måske vi har haft "bobler" før ? :-P Men bare troet, det var luft i maven. Hehe

Jeg var 15+4/15+5 da jeg mærkede den :-)  Hvor langt var du??

Haha, det med bobler og luft har jeg også tænkt på

Jeg var 15+3 da jeg mærkede et enkelt "puf", men var meget i tvivl om det var baby, og så mærkede jeg det igen to gange 15+5 Begge gange da jeg var gået i seng...

Her i formiddag har der været meget puffen og møven rundt derinde, det bliver tydeligere og tydeligere Er 16+6 i dag

Anmeld

28. november 2011

grøn · ært

Okay, så der gik lige et par dage før du igen mærkede noget? Jeg har nemlig ikke mærket noget siden forleden aften. Men har snakket med min mor om hvordan det føltes og hun sagde, at det helt sikkert var baby'en :-) Jeg kan jo slet ikke vente til flere puf! Det må være skønt for dig, at mærke den så meget nu :-D

Er det også når du går rundt du mærker den lille? - for tænker lidt, at jeg skal ligge helt stille, hvis jeg vil mærke den. Ved ikke om det bare er en dum idé jeg har fået :-P Nok fordi jeg lå helt stille, da jeg mærkede den forleden.

Anmeld

28. november 2011

viben

Fantastisk, det er jo helt ubeskriveligt dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.