Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Ja så er der gået endnu en uge af min graviditet. Syntes tiden flyver afsted som bare pokker. Vi har jo lige set lillepigen til kønsscanning i mandags, og vi skal se hende igen d. 16 december til MD scanning. Hun er begyndt at bøffe godt rundt engang imellem. Det er så hyggeligt. Glæder mig til at det bliver spark Og jan glæder sig rigtig meget til at han også kan mærke hendeHer får i lige det ugentlige mavebillede.Kæmpe kramCarina og lillepigen
Hej skønne piger.Ja så er der gået endnu en uge af min graviditet. Syntes tiden flyver afsted som bare pokker. Vi har jo lige set lillepigen til kønsscanning i mandags, og vi skal se hende igen d. 16 december til MD scanning. Hun er begyndt at bøffe godt rundt engang imellem. Det er så hyggeligt. Glæder mig til at det bliver spark Og jan glæder sig rigtig meget til at han også kan mærke hendeHer får i lige det ugentlige mavebillede.Kæmpe kramCarina og lillepigen
Sikke en fin mave...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Sikke en fin mave...
taark
det er så hyggeligt skat
bonus tantes lille pige hygger sig rigtig inde i mors mave
JuliaHougaard92 skriver: det er så hyggeligt skat bonus tantes lille pige hygger sig rigtig inde i mors mave
Ja det er nemlig såJa skat, det kan du tro hun gør, det er jeg slet ikke i tvivl om
Kruse90 skriver: tusinde tak sødeEr også ret glad for den
tusinde tak sødeEr også ret glad for den
DET forstår jeg godt I har jo også rigtig kæmpet for at få den
Fin baby hule, og tillykke med at det en lille pige der gemmer sig derinde i sin første lejlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128