Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tusind tak Jeg er 5+1 henne, og er bare super glad, kan slet ikke forstå det endelig er sket
Tusind tak Jeg er 5+1 henne, og er bare super glad, kan slet ikke forstå det endelig er sket
Det bliver en dejlig julenyhed at dele med familien
Har i prøvet længe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SB skriver: Stort tillykke - sikke fine streger har du ikke kunnet teste positiv før her 5+1? (suger mig til alle håb om, at jeg er gravid,selvom jeg ikk har kunnet teste positiv)
Stort tillykke - sikke fine streger har du ikke kunnet teste positiv før her 5+1? (suger mig til alle håb om, at jeg er gravid,selvom jeg ikk har kunnet teste positiv)
Jeg testede først positivt omkring 5+5
TS; Tillykke! Imponerende du allerede tror på det
Anonym skriver: Hej der ude Bliver nødt til at dele min glæde med jer der ude, for nu er det endelig ved at gå op for mig at jeg har en lille spire i maven Kan jo ikke længere være i tvivl når de viser en fin rød streg eller skriver gravid
Hej der ude
Bliver nødt til at dele min glæde med jer der ude, for nu er det endelig ved at gå op for mig at jeg har en lille spire i maven Kan jo ikke længere være i tvivl når de viser en fin rød streg eller skriver gravid
Tillykke! Det er så fantastisk at stå med en positiv test.. Kan nem fremkalde den super dejlige følelse!
Ditte_Marie skriver: Det bliver en dejlig julenyhed at dele med familien Har i prøvet længe?
Vi har prøvet siden juli
Jo, kunne teste positiv 4+1. Men har bare ikke turde tro på det før jeg tog den fra clearblue
-Sigrid- skriver: Jeg testede først positivt omkring 5+5 TS; Tillykke! Imponerende du allerede tror på det
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128