Graviditetssele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Brugte/bruger du graviditetssele mens du er/var gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.935 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Mathilde

Hej

Jeg er bare nysgerrig for at høre hvor mange af jer der brugte/bruger graviditetssele i bilen mens I var/er gravide...
Jeg har ikke selv sådan en sele, men har da tænkt på det. Jeg kører bare kun 4km til og fra skole om dagen, så kan ikke helt finde ud af om det er nødvendigt.

Kram Mathilde 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

frk Jensen

Hej...

Jeg brugte den almindelige sele, fik den møvet godt på plads og så afsted.. Jeg kørte ca 50 km på arbejde frem og tilbage hver dag.

Anmeld

20. februar 2009

bette

jeg vil sige både og.. for have ikke købt en sele.. men den del af selen der går over maven satte jeg ned omkring knæet.. så gik det ihvertfald ikke ud over barnet hvis det var men jeg synes da det burde være lovpligtig at man skulle have sådan en.. man ved jo aldrig..

Anmeld

20. februar 2009

Pia.

nej det gjorde jeg ikke... - burde måske ha' brugt sådan en - men brugte en alm. sele og satte den op under brystet altså, den der går rundt om maven den satte jeg op over maven så hvis den skulle stramme så fik jeg trykket der oppe...

Knus Pia,

Anmeld

20. februar 2009

charlottekri

jeg brugte ikke en for syntes at det var noget værre pjat (ja undskyld mig) men som jeg kunne se at den skulle fungere så skulle den sørge for at den del af selen, der går tværs over (altså den forneden) ikke sad direkte på maven... og min mave sendte den naturligt ned til skridtet... ergo var det for mig bare penge ud af vinduet...

Anmeld

20. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg gjorde ikke, men vi havde heller ikke bil selv, så det var ikke så tit jeg kørte i bil.
Men som de andre siger, så endte selen alligevel automatisk nede under maven

Anmeld

20. februar 2009

malou

Ja jeg kørte med gra.sele og var MEGET glad for den!!! Jeg fik klastufobi i den alm. sele + hvis man kører galt (7-9-13) så trykker selen ikke dit barn som hvis du kørte med alm. sele.

Jeg totalt skadede min bmw i snevejr på motorvejen sidste år da jeg var i uge 7. Røg med 100 km ind i autoværnet og op og hænge... så der lovede jeg mig selv at købe en gra.sele når maven begyndte at vokse..... man ved aldrig hvornår det sker... uanset om du kører 4-20 el.100 km om dagen.

Knus malou

Anmeld

20. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg anede ikke de fandtes...

Jeg kører ellers rigtig meget... mmm og gjorde det også da jeg var gravid...

Anmeld

20. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Ja det brugte jeg ved begge mine svangerskab.. jeg setter sikkerhed i bil utrolig højt....De selene er ikke så dyre, kan sikkert købe dem brukt også..

Anmeld

20. februar 2009

Diana...

Jeg ville have haft en man da jeg har været syg under næsten hele graviditeten og ikke rigtig har kunne køre bil har vi ikke fået købt den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.