Brysterne lige før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Mor til Mike

Moms skriver:

Godaften de damer!

Jeg er i dag 38 + 4

Kan I huske om der skete noget med jeres bryster de sidste dage op til fødslen?

Jeg synes mine har været ret "stabile" de sidste mange uger - måske endda måneder.

Hvis jeg trykker på brystvorten, kan jeg sommetider få lidt mælket sekret ud - ellers bare vandigt eller ingenting.

Hvis min baby skal kunne få noget ud af dem lige efter fødslen, må der skulle noget aktivitet i dem op til.

Blev jeres ømme? Mere fyldige? Kom der mælk?

Kan jeg bruge brysterne som indikation på, at fødslen nærmer sig?

Moms

Der var intet med mine bryster, de var hverken spændte eller noget som helst. Efter jeg havde født gik der 3 dage så kom mælken :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Moms

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Der var intet med mine bryster, de var hverken spændte eller noget som helst. Efter jeg havde født gik der 3 dage så kom mælken :-)

Tak for svar.

Det er åbenbart sjældent, at brysterne reagerer på forhånd. Der er ihvertfald flest, der skriver, at de ikke mærkede nogen forandring.

Så det kommer jeg nok heller ikke til.

Moms

Anmeld

27. november 2011

AndreasMor84

Moms skriver:

Puha det glæder jeg mig altså ikke til.

Ondt for neden, eftervéer og smerter i brysterne

Jeg krydser fingre for, at det ikke bliver så slemt

Tak for dit svar

Moms

Ja jeg kan jo lige så godt sige det som det er: Det gør ondt at etablere amningen så er det sagt!

Anmeld

27. november 2011

Rikke S

Jeg mærkede ingen forskel i mine bryster op til fødslen, men havde råmælk fra jeg var ca. 15 uger henne (så meget at jeg måtte gå med ammeindlæg fra uge 17). Selvom jeg stoppede med at amme for 8 mdr. siden, har jeg stadig mælk .

Men min slimprop gik 3 dage før vandet gik og fødslen gik i gang (hvis du kan bruge den viden til noget) .

Anmeld

27. november 2011

Moms

Rikke S skriver:

Jeg mærkede ingen forskel i mine bryster op til fødslen, men havde råmælk fra jeg var ca. 15 uger henne (så meget at jeg måtte gå med ammeindlæg fra uge 17). Selvom jeg stoppede med at amme for 8 mdr. siden, har jeg stadig mælk .

Men min slimprop gik 3 dage før vandet gik og fødslen gik i gang (hvis du kan bruge den viden til noget) .

Årh, det var lang tid at gå med mælkeløb.

Håber det var til at holde ud.

Jo da - jeg kan bruge al viden til noget

Det er da også spændende om JEG får den slimprop at se

Tak for svaret

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.