mariamiss6 skriver:
Man siger jo at mælken først rigtigt løber til, på 3. dagen efter fødslen, så i bund og grund nehøver der jo ikke ske noget som helst op til fødslen, med dine bryster altså....
Mine FLØD hver eeeeeneste nat, fra ca. midt i graviditeten. Især med den første... jeg var ved at blive sindssyg, fordi ALT var barevådt og smurt ind i mælk når jeg vågnede, hver eneste morgen....
Jeg har godt læst at flere har mælkeløb under graviditeten og har været glad for, at det ikke var mig. Jeg hader at gå med BH - men det slipper jeg jo nok ikke for, når jeg først skal til at amme 
Men jeg vil meget gerne amme og må tage det sure med det søde 
Jeg har også læst det med, at mælken først rigtig kommer efter nogle dage, men undrede mig alligevel, når jeg andre steder kan læse, at barnet søger brystet straks efter fødslen....
Jeg synes jo så bare, at der ikke kan være noget at komme efter og at der måtte ske lidt forandringer inden, hvis der skulle være noget til baby.
Jeg har jo ikke prøvet decideret udmalkning - kun lige at trykke lidt på brystvorten - for jeg vil nødig sætte noget i gang før det er nødvendigt. Så det kan jo godt være at de rummer noget når alt kommer til alt.
Jeg mistede lige overblikket pga. en masse dejlige svar. Jeg sætter pris på dem alle, selvom jeg ikke lige svarer jer enkeltvis.
Tak for input!
Moms
Anmeld