Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er han sej Her har Noah ikke engang opdaget man kan rejse sig, eller komme op på alle 4 (han hiver sig rundt)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det flot!! Stooooor dreng.Tillykke ....eller hvad man nu siger. Og glædelig første advent til alle.
Hvor er han bare for sej!
Her er Alberte begyndt at rejse sig uden støtte, men hun går kun med gåvogn eller mor/far i hænderne.
Ih, hvor er han dygtig - han er godt nok fremme i skoene!
Ida kravler og rejser sig hele tiden og går rundt om sofabordet osv., men hun er stadig for vakkelvorn til at gå rigtigt...
ih hvor er det bare flot kan godt forstå du er stolt Amina vil stadig kun gå med støtte men det kommer jo nok på et tidspunkt
Hvor er han dygtiiig! Tillykke med de første skridt!
Hold da op! Hvor er det flot!
Hvordan med tandsættet - klarer de det?
Seeejt! Han er godt nok dygtig! Jeg ville også være ved at sprænges af stolthed hvis det var Laurits (Laurits, hvorfor går du ikke???)
Det går godt med tænderne faktisk er der lige nu ved at komme en mere ud i overmunden som han kan tage fra med
Ejj, han har ikke gået siden faktisk... Han er blevet syyyg og hoster som en sindsyg tosse der er fyldt med slim, og har øjenbetændelse og ja, tandpine, så pt. hænger han bare på mig og pylrer. Hvis jeg prøver at sætte ham ned så har han helt bløde/slatne ben og græææder en lille hæs grød. Lille putte.
Jeg glæder mig til at læse om når jeres unger joiner vores i "gå klubben" Og bare så i ved det er jeg misundelig på alle der har en baby der kan hoppe eller har finmotorikken og reflekserne i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128