Nu går han skisme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. november 2011

DK

Så gik Richard hans første 3 skridt! Han stod selv, gik 3 skridt, og stod så igen og klappede i hænderne over sig selv!!

Jaaaaamen altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

businesstigger

Dygtige ham!

David gør det oggså og han er pave stolt HVER gang! Og det er moderen også!!! 

Anmeld

26. november 2011

DK

Ihh så SEJE de er

Jamen jeg er ved at DØ af stolthed. Revner næsten (ligesom da vi opdagede de første tænder)

Han er jo bare så STOR når han går der. Helt selv. Herre gud, altså!

Anmeld

26. november 2011

Rødhætte

Sådan!! Kan lige forstille mig hvor stolt man bliver.. Her drømmer jeg bare snart om at William kan kravle, eller får tænder.. Har bare en LANGSOM dreng

Anmeld

26. november 2011

DK

Rødhætte skriver:

Sådan!! Kan lige forstille mig hvor stolt man bliver.. Her drømmer jeg bare snart om at William kan kravle, eller får tænder.. Har bare en LANGSOM dreng

Altså det er ikke længe siden at Richard rigtigt lærte at kravle og ikke kun møve sig frem. Men han stod jo først selv i går, så det er da bare helt vildt lige nu. Han havde endda kun en natdragt på med fødder i, og det er da ikke det letteste at gå i!

Men det skal nok komme med William. Han er jo 2 mdr. yngre. Og måske er han vildt dygtig til ex. pincetgreb som Richard ikke forstår sig på overhovedet

Anmeld

26. november 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Vi kan lave en klub for langsomme drenge? Felix er jo lige lidt ældre end William, og kan da sidde selv og også møve sig frem. Men kravling og tænder er åbentbart ikke noget den unge mand finder nødvendigt.... 

Tillykke med din stoer dygtige dreng Ditte - håber det mindsker antallet af skader;bare lidt... 

Anmeld

26. november 2011

Rødhætte

DK skriver:

Altså det er ikke længe siden at Richard rigtigt lærte at kravle og ikke kun møve sig frem. Men han stod jo først selv i går, så det er da bare helt vildt lige nu. Han havde endda kun en natdragt på med fødder i, og det er da ikke det letteste at gå i!

Men det skal nok komme med William. Han er jo 2 mdr. yngre. Og måske er han vildt dygtig til ex. pincetgreb som Richard ikke forstår sig på overhovedet

Ja han er heldigvis ikke langsom til alt, men måske fokusere man bare mere på det de ikke kan

Vildt så hurtig alting er gået med Richard - han må være et forbillede

Anmeld

26. november 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Vi kan lave en klub for langsomme drenge? Felix er jo lige lidt ældre end William, og kan da sidde selv og også møve sig frem. Men kravling og tænder er åbentbart ikke noget den unge mand finder nødvendigt.... 

Tillykke med din stoer dygtige dreng Ditte - håber det mindsker antallet af skader;bare lidt... 

William er lige 11 dage ældre end Felix og kommer stadig ingen vegne, Flot at Felix har mestret det

William er rigtig god til at sidde selv og er efterhånden rigtig god til at ramme munden med maden Dog synes jeg alt andet halter.. Men måske vi bare er utålmodige

Anmeld

26. november 2011

bøgelund

DK skriver:

Så gik Richard hans første 3 skridt! Han stod selv, gik 3 skridt, og stod så igen og klappede i hænderne over sig selv!!

Jaaaaamen altså

yaaaaaay hvor er han bare herre god..

kan satme godt forstå du er stolt.. 

Anmeld

26. november 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

William er lige 11 dage ældre end Felix og kommer stadig ingen vegne, Flot at Felix har mestret det

William er rigtig god til at sidde selv og er efterhånden rigtig god til at ramme munden med maden Dog synes jeg alt andet halter.. Men måske vi bare er utålmodige

Ja William er ældst - jeg fik vist bare byttet rundt...!

Felix tager fat i rugbrødshapsere og lignende "småting" og øver rigtig godt på pincetgreb; men i munden? Det er vist endnu ikke sket!

Jeg er sikker på William kan lieg præcis det han skal kunne - og der er vel endnu ingen børn der er startet i skole uden tænder og evne til at gå? (med mindre der også er andre ting galt altså... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.