Kan i gætte hvem jeg er..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Susan1978

Dp ringede sidste mandag og sagde at de holdte fastalavns hygge i dagplejen i dag og børnene måtte gerne være udklædt men ikke for varmt og de skulle stadig kunne bevæge sig.

jeg napsede Nymor´s ide (spurgte først) for Emil kunne da ikke være nogen anden end...

se selv.

Der var godt nok lidt panik igår, for den skjorte jeg havde købt på nettet var ikke blevet sendt som lovet, så jeg måtte igang med smsér osv men heldigvis havde en kollega lige købt en til sin lille søn som vi måtte låne. Så jeg måtte lige ud på en mindre tur igår aftes.
Han skulle have haft små træsko på, men dem ville han ikke have på.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Anja

Hvor er han bare sød

Anmeld

20. februar 2009

Grynt

nåhhhh hvor er han nuttet!! En total lækker Emil du har

Anmeld

20. februar 2009

Helle30

Som jeg skrev tidligere, så er han da bare total fin.
Jeg er ked af, jeg ikke kunne hjælpe dig i går. Jeg går ud fra, I har været til forelkaffe i legestuen i dag, som vi var i går?
I vores gruppe havde dp'erne jo insisteret på at lave kostumerne selv. Egentlig ved jeg ikke hvorfor, men det kan jo være, der er nogle forældre, som ikke forventes at magte et kostume - så er det jo lidt synd for ungerne.
Alle pigerne havde været blomsterprinsesser og drengene var Peter Pan.

Og så vil jeg lige sige, at Sofie altså også har en mening om, hvilke sko hun gerne- eller ikke vil have på. Hun har endnu ikke nogen træsko. Hvor har du fundet træsko i ungernes str. Fåes de med sikkerhed i snuden?

- Helle

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Hvor ser han bare fræk ud!!
Han ser lige så gavtyvagtig ud som Emil fra Lønneberg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.