Øv, lægen siger Elias har børneeksem :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Anja

Både Esther og Elias hoster og snotter så jeg ringede til lægen i morges kl 8 og vupti han kunne da lige kigge på dem kl 8.30 inden de andre patienter - der er intet som en god og fleksibel læge !

Nåh, men de har begge fået sig en slem forkølelse og så løber Elias´ ører igen.

Jeg fik ham lige til at se på noget udslæt/knopper Elias har haft på benet et par uger og desværre ser det ud til at være børneeksem

Nu må begge unger så smøres dagligt ind i Aderma for Esther har jo også børneeksem.

Anja, der er lidt træt af at have to syge børn, en stor der skal hentes i børnehave om et par timer og en mand der først er hjemme i aften !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

bette

aghh børne eksem er noget pis..!!!

både min søn og jeg døjer meget med det.. grrr..

har så fået en creme fra lægen.. som skulle tage det hvis det var slemt.. og så bruger jeg også a derma de andre gange om dagen hvor jeg ikke bruger den anden creme.. synes det er sygt..

har jo også vild og voldsom eksem selv.. det klør såå vildt på mine ben.. og min hænder klør og så får jeg blære på mine hænder og derefter tørre de total ud så ingen creme overhvovedet kan trænge ind i huden.. og så sprækker huden og så følels det som om det er ILD I...!!! det gør satans ondt..

håber ikke min lille mus føler sig nær så belastet som mor her.. suk..

heidi som godt kan følge dig.. håber de begge snart kommer over alt den snot

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Øv hvor træls Kender ikke så meget til børneeksem, men kan forestille mig det må være en pain in the but!

Håber ikke de er alt for plaget af det?!
Godbedring ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.