Okay - de der Twilightbøger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Frejsmor

Mettemus skriver:

Gør det straks! Men på engelsk - så er de bedst (og billigst)

Præcis!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

gobleboble

bøgerne er geniale læs dem - helt klart..især hvis filmene har fanget dig.

Anmeld

26. november 2011

Camilla <3

Bøgerne skal helt sikkert læses!

Jeg kunne ikke vente til Breaking dawn udkom, så jeg gik igang med alle bøgerne. De kan helt klart anbefales.

Anmeld

26. november 2011

celkt

som (næsten) altid er bøgerne bedre end filmen. Syntes de har gjort et okay job med filmene indtil videre, men - børgerne er noget helt for sig...

Anmeld

26. november 2011

DK

Jeg kan se at 3 styks twillight bøger mangler i min garage... Undskyld vi ikke lige var nået hjem, tilgengæld har vi nået stort set alt jule-indkøbs-halløj.

DE ER SÅ MEGET DET VÆRD!! Men det ved du nok nu

Anmeld

26. november 2011

Mulse-mor

Jeg synes også bøgerne var super gode. Jeg blev selv helt forelsket da jeg læste dem.

Kan også varmt anbefale The Sookie Stachouse Novels af Charlaine Harris. De er også super gode, hvis man er til vampyrer (og andre overnaturlige fænomener) samt romantik (og sex ;-)). De er også skrevet til en lidt ældre målgruppe.

Anmeld

26. november 2011

Maja_4000

LÆS DEM !!

Anmeld

26. november 2011

Stumpen

Mulse-mor skriver:

Jeg synes også bøgerne var super gode. Jeg blev selv helt forelsket da jeg læste dem.

Gjorde jeg også og derfor blev jeg noget så skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffet, da jeg så deres valg af edward 

Anmeld

26. november 2011

Svenne

Gør det, gør det! Jeg havde det på samme måde som dig, men da alle blev ved med at snakke om dem, begyndte jeg at læse... og stoppede ikke igen før jeg var færdig med den sidste bog!

Jeg er slet ikke til det overnaturlige - men de der, de er altså for gode!!

Anmeld

27. november 2011

Rosa

Ja, okay, nu er jeg så igennem anden bog og jeg må give jer ret - de er skidegode!!! Som jeg skrev til DK tidligere så er de ikke ligefrem sproglige mesterværker og oversættelsen er simpelthen for ringe, men man kan sagtens se hvad der burde have stået og så er de søde teenageforelskelser og uendlige intriger kombineret med dommedagsfølelsen jo bare overhovedet ikke til at stå for 

Twilight-bøgerne har fået en ny fan - og jeg har ikke engang besluttet mig for Edward eller Jacob endnu... 

Og så går jeg i gang med 3'eren nu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.