Okay - de der Twilightbøger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.551 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Rosa

Er det overhovedet alt det de bliver pisket op til at være???? 

Jeg sidder og har al tid i verden frem til kl 16 i morgen, og jeg har allermest lyst til bare at begrave mig i en god bog, og nu har jeg så mulighed for at låne de bøger og få dem læst en gang for alle... 

Så hvad siger I - er filmene fine nok, eller er bøgerne værd at læse?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

mukka88

bøgerne er bedst Har læst dem, sys de er vild gode sys de er gode til at fange en.

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Rosa skriver:

Jeg sidder og har al tid i verden frem til kl 16 i morgen, og jeg har allermest lyst til bare at begrave mig i en god bog, og nu har jeg så mulighed for at låne de bøger og få dem læst en gang for alle... 

Kh

Rosa

Bøgerne er helt klart værd at læse, men jeg vil da foreslå dig, hvis du ikke allerede har set dem, at se filmene først. Bøgerne minder selvfølgelig om filmene, men de er bare beskevet så meget bedre! 

Anmeld

26. november 2011

Frejsmor

Bøgerne er rigtig gode, de kan helt klart anbefales!! 

Dog synes jeg du skal læse dem på engelsk hvis du kan komme afsted med det, de er KLART bedre på engelsk end på dansk, der er en del i oversættelsen der går tabt!!

Men ellers rigtig god fornøjelse!

Anmeld

26. november 2011

Diana...

LÆS DEM. Det er helt klart værd at læse jeg elsker dem og kan læse dem igen og igen griner. Der er klart bedre end filmene. 

Anmeld

26. november 2011

Miss Juul

LÆS DEM!!!  Elskede dem og slugte dem 1 efter en!

Kan klart anbefales

Anmeld

26. november 2011

M (:

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Kan kun sige: Læs dem, men pas på - jeg læste dem alle ud i et, og blev nærmest helt bedrøvet, da der ikke var mere..

Anmeld

26. november 2011

Rosa

Jeg fornemmer en hældning til at de skal læses  Okay, så gør jeg det!

Anmeld

26. november 2011

chael

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Man får større forståelse af filmene, hvis man har læst bøgerne!!

Der er nogle ting i bøgerne, der er beksrevet langt mere detaljeret og præcist, mere intenst osv, så man bedre har en forståelse for nogle af tingene i filmen.

Jeg så den første film i sagaen, og fattede ikke det store af den, syntes filmen var røv dårlig og det sagde mig ikke det store.

Men så fik jeg læst bøgerne, og der åbnede en helt ny verden op Og så forstod jeg filmen på en anden måde

Har lige været inde og se 1. del i 4'eren og hold kæft den er god, men havde nok ikke syntes det, hvis jeg ikke havde læst bogen.

SÅ ja, jeg syntes klart de er værd at læse

God fornøjelse.

*Camilla, der ryger tilbage på teenage stadiet, ved at se de film

Anmeld

26. november 2011

Mettemus

Rosa skriver:

Jeg fornemmer en hældning til at de skal læses  Okay, så gør jeg det!

Gør det straks! Men på engelsk - så er de bedst (og billigst)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.