Nå, hvor mange er klar på en date i aften? (X-Factor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Tynen

Og skal vi bette om hvem der ryger ud?

Har en formodning om at Claus skal synge 2. gang.. Han imponerer mig overhovedet ikke.
Måske sammen med Asian. Det der rap de lavede sidst lød fedt nok, men synge kan de da slet ikke!

Derudover håber jeg at ABC synger lidt mere gruppe-agtigt, istedet for bare at skiftes til at synge.
Synes det er svært at forholde sig til at de er en gruppe.

Hvor mange er klar?

Trine - Der stadig er bitter over at Tårnhøj røg ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Mie A

Ved ikke om jeg kan være med på en x-factor date - da det aldrig er til at sige hvornår manden stjæler computeren...
Men jeg er tror... eller jeg håber ihvertfald at Asien Sensation (staves?) ryger ud. Det er da bare som at have tinitus at høre på dem!
Ellers er jeg heller ikke så imponeret over hende der den lille pige, som sang metallica sidste gang - synes sgu hun generelt bare er monotom at se på.

Uhhhh det bliver spændende...

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

Mie A skriver:

Ved ikke om jeg kan være med på en x-factor date - da det aldrig er til at sige hvornår manden stjæler computeren...
Men jeg er tror... eller jeg håber ihvertfald at Asien Sensation (staves?) ryger ud. Det er da bare som at have tinitus at høre på dem!
Ellers er jeg heller ikke så imponeret over hende der den lille pige, som sang metallica sidste gang - synes sgu hun generelt bare er monotom at se på.

Uhhhh det bliver spændende...

Jeg troede jeg var den eneste der havde det sådan med hende!
ALLE elsker hende bare og hun er blevet spået til at vinde hele lortet.
Jeg synes bare ikke hun er så speciel.

Håber du kommer på - Du må lige træde i karakter og vise hvem der bestemmer

Anmeld

20. februar 2009

Lise

Var ikke så vild med Metallica-sangen, men ellers er hun da bare faaaan-fucking-tastic!!!

Asian Sensation...ja, hvad kan man sige - de har charme, selvtillid og lækkert hår. Men de synger fandme grimt!

Ud med hende den kedelige...aner ikke hvad hun hedder. Hun er over 25 og har mørkt hår. GAB!!!

Elsker Mohammed - han er for cute! Og Lucas, gotta love that boy. Tror jeg vil adoptere dem begge. Og Sidsel også!

Lise - der ikke producerer meget på job!

Anmeld

20. februar 2009

Astrid P

Jeg er klar! Jeg må sige Trine, at jeg tror ham der Claus kan overraske... Jeg tror og håber på at han har mere i posen end han viste sidste gang, og han kan altså godt være sådan en der bare brænder totalt igennem lige pludselig. Men lad os se hvad aftenen bringer!!!

Anmeld

20. februar 2009

Susan1978

Jeg kan desværre ikke være med, da jeg skal på veninde besøg i roskilde - ihh hvor jeg glæder mig..

men mon ikke vi skal se x-faktor mens vi nyder et par rekorderlig..

Anmeld

20. februar 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Var ikke så vild med Metallica-sangen, men ellers er hun da bare faaaan-fucking-tastic!!!

Asian Sensation...ja, hvad kan man sige - de har charme, selvtillid og lækkert hår. Men de synger fandme grimt!

Ud med hende den kedelige...aner ikke hvad hun hedder. Hun er over 25 og har mørkt hår. GAB!!!

Elsker Mohammed - han er for cute! Og Lucas, gotta love that boy. Tror jeg vil adoptere dem begge. Og Sidsel også!

Lise - der ikke producerer meget på job!

lige mine ord!!

Og selvfølgelig er jeg med på at x-date. Alt er gjort klar til weekend - så når klokken rammer 20.00, så rammer stængerne fifaen, og laptoppen skødet!!

Vi ses

Anmeld

20. februar 2009

Helle30

Jeg er heller ikke med. Jeg skal se Joachim B Olsen og Rikke hørlykke i den store klassefest.

- Helle

Anmeld

20. februar 2009

linemus

Jeg skal se det med manden, så kan ikke lige sidde med puteren på skødet imens, jeg skal nemlig også spise imens. Men måske kommer jeg lige på i pausen, så jeg kan være med til at bette om, hvem der ryger ud.

Håber det bliver Asian Sensation. De har da charme og er sjove at se på, men f... det lyder dårligt

Er spændt på at høre de andre, for jeg tror der var mange nerver på sidste gang. Især hos ham Claus - han var meget bedre anden gang, da han kunne slappe af og ikke sang så anstrengt. Håber også Sidsel vælger et bedre nummer, for var heller ikke vild med det. Synes ellers hun har en fed dyb stemme. Nå, vil lige vente med at komme med mere pladder til jeg har set dem igen...

- Line

Anmeld

20. februar 2009

Mary

Jeg er altså ikke med undervejs, det er min fredagshyggestund med gemalen ...ville blive rimelig irriteret hvis han sad og chattede imens, haha.

Jeg synes Claus er rigtig dygtig og jeg vil rigtig gerne høre mere til ham, han mangler bare virkelig noget udstråling! Han ser ekstremt nervøs eller genert ud, og sådan vinder man i hvert fald ikke min verden. Linda synes jeg var dygtig, men ikke noget særligt. Altså, jeg mener.....man har hørt det før ikk? Er spændt på at høre hende synge Vårvise i aften, det tror jeg bliver noget helt andet, og mere nært måske. Lukas har overrasket mig meget positivt! Og Sidsel synes jeg er et kæmpetalent der víst måske desværre er for ung.....hun var godt nok nervøs Håber hun gør det meget bedre i aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.