oOhelene&larsOo skriver:
Er lige kommet hjem fra mit sidste graviditetstjek hos lægen, (32+1) alt så fint ud, men må indrømme jeg er virkelige virkelige skuffet
for havde regnet med de kom med en cirka vægt på bettemanden som man læser mange at jer andre har fået, så havde virkelig gået og glæder mig hele dagen til og skulle have at vide hvad han havde vokset siden vi var ved JM for 2 uger siger..
Og så da hun udfylder alt andet på mit papir, og jeg så spørg ved du ikke hvad han vejer cirka nu, så får jeg bare svaret, NEJ DET ER IKKE NOGET VI GØR I HER VED OS!!
nej okay, undskyld jeg spurgt.. Men nu sidder jeg bare virkelig med en dyb skuffelse for havde bare sådan glædet mig til og høre hvad hun troede han lå på siden sidst
nej nej, så vi må vente yderligere 3 uger til vi skal til JM igen for at høre hvor meget han er vokset til.
OOOOOOG ikke nok med det, kunne hun ikke engang vurdere hvordan han lå, det måtte jeg selv ligge og fortælle hende hvad jeg selv mener og hvad JM sagde sidst, og hvor hun skulle tag hjertelyden henne også... UNDSKYLD men det er sateme for dårligt.... ØV!
en rigtig ynke og øv brok herfra 

Egen læge praktiserer almen medicin og er altså derfor ikke ekspert i hverken gravide eller folk med sære udslæt. Derfor kan de lave en henvisning.
JM er derimod ekspert på det område sammen med de læger der er specialeuddannet på Svangre og gynækologisk afdeling.
Man kommer bare ikke til specialelægerne ved en ukompliceret graviditet. Derfor er der "kun" besøg hos egeb læge. Og det er der bla. fordi det er ham der kan sygemelde den gravide, hvilene en JM fx. ikke kan!!
Beklager hvis det er lidt rodet, men systemet er ku bygget ret godt op synes jeg, og jeg synes da det lyder til du har fået den behandling man kan forvente hos egen læge.....
Bare træls du ikke selv er tilfreds

Hvis du er bekymret/mangler svar ringer du jo bare til din JM ìg er det noget akut henvender du dig jo bare på FG

Tillykke med at du er nået til 32+ Jeg kan selv næsten ikke vente dertil, for sidste gravi fødte jeg 32+1.....
Jeg håber du nyder resten af tiden