Opdate: Brun udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2011

Anonym trådstarter

I onsdags begyndte jeg fra det ene øjeblik til det andet at få en del brun udflåd... men igår aftes forsvant det lige så pludseligt som det kom

Hvad skal det betyde.? Var det min mens der bare kom 1½ uge før.? (det lignte abselut ikke mens) kan det være et æg der satte sig fast.? (havde ægløsning d.15) eller er det rester fra min sa.? (havde sa d.1)

Jeg er helt forvirret lige nu og ved ikke hvorfor dette kom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

eirene

Anonym skriver:

I onsdags begyndte jeg fra det ene øjeblik til det andet at få en del brun udflåd... men igår aftes forsvant det lige så pludseligt som det kom

Hvad skal det betyde.? Var det min mens der bare kom 1½ uge før.? (det lignte abselut ikke mens) kan det være et æg der satte sig fast.? (havde ægløsning d.15) eller er det rester fra min sa.? (havde sa d.1)

Kroppen er en finurlig ting. Der kan ske mange ting. Jeg har ihvertfald oplevet at mens kommer på mystiske tidspunkter og i mærkelige størrelser.. selvom jeg spiser p-piller. Så der kan være mange grunde til det.

Anmeld

29. november 2011

Peanut

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at have brun udflåd i ugen op til menstruation 2 gange (inden for de sidste 7 mdr.), så tror det kan være "normalt" nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.