Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

l.kjoeller

jeg har haft problemer med plukkeveer tidligt, så ved ikke om det kan være det ? men er bare ikke noget som var hele dagen trods alt ved mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Carslund

christinak skriver:

Jeg er idag 18+3 og har de sidste par dage døjet meget med smerter i underlivet specielt når jeg skal rejse mig eller ligger forkert i sengen er det normalt? Når jeg først har fået smerter så blir de der det meste af dagen.

øv at du har smereter...

Bækkenløsning kan sidde forskællige steder. Både foran og bagtil, og efter min erfaring er smertene ved symfysen slet ikke de samme som fx i lænden...

Mit startede fx i lænden og gik i sig selv.. så 3 uger efter startede det ved symfysen. AAAAVVVV!!!!!!!!!!

Mine ligamentsmerter har også fået mine tårer til at piple frem, men de har ikke varet en hel dag..

men tal med din JM/ læge om det hurtigst mulig. Ikke for at male fanden på væggen, men mit startede allerede omkring uge 15 og i uge 24 -tror jeg det var- belv jeg allerede sygemeldt. (lidt for sent)

Jeg Går nu og slæber det højre ben pga smerter og kan ikke engang holde til at sidde på vores alm køkkenstole. Jeg sidder i en gyngestol.. Jeg er nød til at lægge mig i noget tid, bare jeg har været ude efter posten... mit point er: lyt til din krop og lyt til hvad lægen siger, ellers bliver det en lang graviditet.. Det gjorde jeg nemlig ikke

Hilsen hende der troede hun var superwoman!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.