Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2011

christinak

Jeg er idag 18+3 og har de sidste par dage døjet meget med smerter i underlivet specielt når jeg skal rejse mig eller ligger forkert i sengen er det normalt? Når jeg først har fået smerter så blir de der det meste af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

wmillapigenw

christinak skriver:

Jeg er idag 18+3 og har de sidste par dage døjet meget med smerter i underlivet specielt når jeg skal rejse mig eller ligger forkert i sengen er det normalt? Når jeg først har fået smerter så blir de der det meste af dagen.

altså du skal ikke hænge mig op på mit svar da jeg ikke rigtig ved det, da jeg ikke selv har det. men har en lille ide om hvad det kan være. så ville lige give dig mit svar

det kan være bækkenløsning du er ved at få, for det kommer jeg når du enten rejser dig eller ligger forkert så du påvirker dit bækken.

Anmeld

25. november 2011

christinak

wmillapigenw skriver:

altså du skal ikke hænge mig op på mit svar da jeg ikke rigtig ved det, da jeg ikke selv har det. men har en lille ide om hvad det kan være. så ville lige give dig mit svar

det kan være bækkenløsning du er ved at få, for det kommer jeg når du enten rejser dig eller ligger forkert så du påvirker dit bækken.

Har begyndende bækkenløsning men synes den her smerte er anderledes

Anmeld

25. november 2011

wmillapigenw

christinak skriver:

Har begyndende bækkenløsning men synes den her smerte er anderledes

okay, men så har ikke rigtigt nogen ide om hvad det kan være

Anmeld

25. november 2011

christinak

wmillapigenw skriver:

okay, men så har ikke rigtigt nogen ide om hvad det kan være

Helt iorden

Anmeld

25. november 2011

christinak

25. november 2011

camillakrath

christinak skriver:

Tror du ikke det måske er ligamentsmerter?

Anmeld

25. november 2011

christinak

camillakrath skriver:

Tror du ikke det måske er ligamentsmerter?

Jo har tænkt det bare vildt de kan gøre så ondt og være der hele dagen

Anmeld

25. november 2011

KittyMaMa

Det kan godt være ligament smerter... 

Jeg har nogen der gør så ondt, at jeg har knebet en tåre. - Og jeg er ellers ikke ømskinnet. Og som du beskriver kommer de oftest når jeg har ligget `forkert´ eller vender mig i seng, og ja når jeg rejser mig... Og jeg har også oplevet at være øm resten af dagen/natten efter de der mega ret langvarrige jag.

Jeg havde også ligament smerter i min første graviditet, men slet ikke så voldsomme som denne gang...

Håber du slipper for flere!!!

/Katja

Anmeld

25. november 2011

christinak

KittyMaMa skriver:

Det kan godt være ligament smerter... 

Jeg har nogen der gør så ondt, at jeg har knebet en tåre. - Og jeg er ellers ikke ømskinnet. Og som du beskriver kommer de oftest når jeg har ligget `forkert´ eller vender mig i seng, og ja når jeg rejser mig... Og jeg har også oplevet at være øm resten af dagen/natten efter de der mega ret langvarrige jag.

Jeg havde også ligament smerter i min første graviditet, men slet ikke så voldsomme som denne gang...

Håber du slipper for flere!!!

/Katja

Ja det er godt nok vildt så ondt de kan gøre håber det blir bedre med tiden for det er godt nok strenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.