--BabyMus-- skriver:
Jeg har testet hver anden dag (cirka) i to måneder, der er aldrig gået mere end en dag imellem 
Har testet både morgen og eftermiddag, det har været lidt forskelligt.
Jeg har slim, og føles lidt ondt i den ene side nederst i maven men det kan jo ligeså godt skyldes menstruationen)
Har taget graviditets test og de er alle negative, og føles heller ikke som nogen tegn på graviditet.
Når jeg tænket positiv ægløsningstest er begge streger lige tydelige og meget kraftige 
Det tog 13 måneder sidste gang med samme mand 
Vi har nu været igang med projekt baby nummer to i snart 4 måneder 
Håber du kan knække koden, for jeg synes det er lidt mystisk ;-)
Knus
Du kan SAGTENS have misset ægløsning med det testmønster, det er ikke helt hensigtsmæssigt.
Man skal altid teste imellem kl. 10 - 20, aldrig med morgenurin. Man tester bedst på samme tidspunkt hver dag, og når man nærmer sig forventet ægløsningsdag (eller man kan se, at teststregen tager til i farve), så begynder du at teste 2 gange om dagen, f.eks. kl. 12 og kl. 19.
LH-peaket er forskelligt fra kvinde til kvinde - nogle tester positivt i flere dage, andre kun nogle få timer - så hvis du kun kan teste positiv i f.eks. 10 timer, så fanger du aldrig en positiv test, hvis du ikke tester hyppigere.
Med hensyn til at teste positivt under menstruation, så er det (åbenbart?) et kendt fænomen, den nærmere kemiske forklaring har jeg ikke lige tid til at undersøge lige nu, men det skal jeg da have fundet ud af.
Det positive er, at du har ægløsningssymptomer og regelmæssig cyklus - hvis du tilføjer sex hver 2. dag, så er du godt på vej.
Held og lykke med projektet.