forstår det altså ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2011

--BabyMus--

Vi prøver at få barn nummer 2, og jeg har begivet mig ud i ægløsningsteste.

i 2 perioder har jeg testet fuldstændig positiv under hver mensturation  har testet næsten hver dag i 2 måneder, og den er bare kun positiv når jeg bløder 

Kan jeg overhovedet blive gravid der???

Info Min mensturation er reglmæssig

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Rockertand

--BabyMus-- skriver:

Vi prøver at få barn nummer 2, og jeg har begivet mig ud i ægløsningsteste.

i 2 perioder har jeg testet fuldstændig positiv under hver mensturation  har testet næsten hver dag i 2 måneder, og den er bare kun positiv når jeg bløder 

Kan jeg overhovedet blive gravid der???

Info Min mensturation er reglmæssig

Håber nogle kan hjælpe

Det lyder altså VIRKELIGT underligt.

For at forsøge at knække koden spørger jeg lige lidt:

Hvor ofte har du testet?

På hvilket tidspunkt har du testet?

Har du ægløsningssymptomer i form af slim, smerter?

Har du graviditetstestet, selvom du begyndte at bløde?

Hvad forstår du ved en positiv ægløsningstest?

Hvor lang tid tog det at blive gravid med nr. 1 (forudsat at det er samme mand)?

Anmeld

25. november 2011

--BabyMus--

Rockertand skriver:

Det lyder altså VIRKELIGT underligt.

For at forsøge at knække koden spørger jeg lige lidt:

Hvor ofte har du testet?

På hvilket tidspunkt har du testet?

Har du ægløsningssymptomer i form af slim, smerter?

Har du graviditetstestet, selvom du begyndte at bløde?

Hvad forstår du ved en positiv ægløsningstest?

Hvor lang tid tog det at blive gravid med nr. 1 (forudsat at det er samme mand)?

Jeg har testet hver anden dag (cirka) i to måneder, der er aldrig gået mere end en dag imellem

Har testet både morgen og eftermiddag, det har været lidt forskelligt.

Jeg har slim, og føles lidt ondt i den ene side nederst i maven men det kan jo ligeså godt skyldes menstruationen)

Har taget graviditets test og de er alle negative, og føles heller ikke som nogen tegn på graviditet. 

Når jeg tænket positiv ægløsningstest er begge streger lige tydelige og meget kraftige

Det tog 13 måneder sidste gang med samme mand

Vi har nu været igang med projekt baby nummer to i snart 4 måneder

Håber du kan knække koden, for jeg synes det er lidt mystisk ;-)

Knus

Anmeld

25. november 2011

Rockertand

--BabyMus-- skriver:

Jeg har testet hver anden dag (cirka) i to måneder, der er aldrig gået mere end en dag imellem

Har testet både morgen og eftermiddag, det har været lidt forskelligt.

Jeg har slim, og føles lidt ondt i den ene side nederst i maven men det kan jo ligeså godt skyldes menstruationen)

Har taget graviditets test og de er alle negative, og føles heller ikke som nogen tegn på graviditet. 

Når jeg tænket positiv ægløsningstest er begge streger lige tydelige og meget kraftige

Det tog 13 måneder sidste gang med samme mand

Vi har nu været igang med projekt baby nummer to i snart 4 måneder

Håber du kan knække koden, for jeg synes det er lidt mystisk ;-)

Knus

Du kan SAGTENS have misset ægløsning med det testmønster, det er ikke helt hensigtsmæssigt.

Man skal altid teste imellem kl. 10 - 20, aldrig med morgenurin. Man tester bedst på samme tidspunkt hver dag, og når man nærmer sig forventet ægløsningsdag (eller man kan se, at teststregen tager til i farve), så begynder du at teste 2 gange om dagen, f.eks. kl. 12 og kl. 19.

LH-peaket er forskelligt fra kvinde til kvinde - nogle tester positivt i flere dage, andre kun nogle få timer - så hvis du kun kan teste positiv i f.eks. 10 timer, så fanger du aldrig en positiv test, hvis du ikke tester hyppigere.

Med hensyn til at teste positivt under menstruation, så er det (åbenbart?) et kendt fænomen, den nærmere kemiske forklaring har jeg ikke lige tid til at undersøge lige nu, men det skal jeg da have fundet ud af.

Det positive er, at du har ægløsningssymptomer og regelmæssig cyklus - hvis du tilføjer sex hver 2. dag, så er du godt på vej.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

25. november 2011

--BabyMus--

Rockertand skriver:

Du kan SAGTENS have misset ægløsning med det testmønster, det er ikke helt hensigtsmæssigt.

Man skal altid teste imellem kl. 10 - 20, aldrig med morgenurin. Man tester bedst på samme tidspunkt hver dag, og når man nærmer sig forventet ægløsningsdag (eller man kan se, at teststregen tager til i farve), så begynder du at teste 2 gange om dagen, f.eks. kl. 12 og kl. 19.

LH-peaket er forskelligt fra kvinde til kvinde - nogle tester positivt i flere dage, andre kun nogle få timer - så hvis du kun kan teste positiv i f.eks. 10 timer, så fanger du aldrig en positiv test, hvis du ikke tester hyppigere.

Med hensyn til at teste positivt under menstruation, så er det (åbenbart?) et kendt fænomen, den nærmere kemiske forklaring har jeg ikke lige tid til at undersøge lige nu, men det skal jeg da have fundet ud af.

Det positive er, at du har ægløsningssymptomer og regelmæssig cyklus - hvis du tilføjer sex hver 2. dag, så er du godt på vej.

Held og lykke med projektet.

Tusind tak for hjælpen, det gav ihvertfald nogle gode svar på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.