Panik før projekt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Flødebollen

Åh, piger!Har brug for jeres hjælp. Har lige haft besøg af min skønne og gravide søster. De har allerede købt en del ting.Jeg har smidt p-pillerne, og projektet for os går jo egentlig først i gang i løbet af de kommende måneder. Men jeg er panisk: Vi har sgu ikke flere tusind på opsparingskontoen og derfor frygter jeg at stå der: Gravid og ingen penge Selvfølgelig har vi lidt, men hvordan har i andre grebet det an?Har i alle bare haft sparet op i årevis eller hvordan så økonomien ud, da indkøbene skulle foretages?Ideer og gode råd modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vi fik stort set alt, af familie og venner... Det eneste vi købte selv var en seng.. Altså tøjet var brugt, men det var jo brugt så lidt så det overhoved ikke kunne ses... tror indtil videre vi har købt 4 sæt tøj til ham, fordi JEG VILLE ALTSÅ OGSÅ KØBE NOGET... og han er 2 år i dag... Men man kan få en masse pæne ting brugte, til billige penge (uden det kan ses det er brugt), så du skal ikke bekymre dig for meget...

Anmeld

24. november 2011

JJH

vi køber stort set alt brugt men i kvalitet, jeg tror vi ryger op omkring 10000 maks.

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Kathepige skriver:

Åh, piger!Har brug for jeres hjælp. Har lige haft besøg af min skønne og gravide søster. De har allerede købt en del ting.Jeg har smidt p-pillerne, og projektet for os går jo egentlig først i gang i løbet af de kommende måneder. Men jeg er panisk: Vi har sgu ikke flere tusind på opsparingskontoen og derfor frygter jeg at stå der: Gravid og ingen penge Selvfølgelig har vi lidt, men hvordan har i andre grebet det an?Har i alle bare haft sparet op i årevis eller hvordan så økonomien ud, da indkøbene skulle foretages?Ideer og gode råd modtages med kyshånd!

Vi fik alle de store ting forærende og så brugte vi de penge vi havde på babytøj osv. Og sparede de første tre gange børnepenge op til at holde navngivningsfest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.