Pks hvor længe før tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Mama11

Mor til Frederic skriver:

I gamle dage var det ca 14 dage før termin, men idag gør de det så tæt på termin som muligt.

Min svigerinde fik ks i 08 og regned også denne gang med at skulle have nr 2 ud så meget tid før, men hun bliver snydt...

Hun har termin en af de første dage i dec, men får pks her den 30 nov.

Jeg fik pks med frederic i uge 38+2

Okay , skal nemlig først snakke med en læge om det i 38+2 og så ved jeg ikke hvor hurtigt de kan planlægge det derfra ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Mama11

Ranarupta skriver:

Jeg skal have pks ved evt. næste graviditet.
Fik at vide af lægen, at der stræbes efter at komme så tæt på 38+0.

Okay , håber os på det kan blive ret hurtigt da jeg ikke har lyst til at gå i fødsel inden ..

Anmeld

25. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Prinsessen88 skriver:

Okay , skal nemlig først snakke med en læge om det i 38+2 og så ved jeg ikke hvor hurtigt de kan planlægge det derfra ?

Jeg var til jm om mandagen - fostervands scanning tirsdag - vendings forsøg om onsdagen - info om pks torsdag. Og han kom ud 6 dage efter..

Anmeld

25. november 2011

Mother-love

Jeg fik pks da jeg var 38+3 men det kan du sagtens nå for de siger omkring en ugefør termin

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

Prinsessen88 skriver:

Okay , skal føde på herlev ved ikk hvordan det er der ? Men så kommer det jo alligevel tæt på min termin, har d 11/12

Det ved jeg desværre heller ikke lige 

Men ja, det bliver rimelig tæt på termin Men du kommer trods alt ikke til at gå over tid Så langt så godt hehe.

Du må ha' rigtig meget held og lykke 

Anmeld

26. november 2011

Mama11

Mor til Frederic skriver:

Jeg var til jm om mandagen - fostervands scanning tirsdag - vendings forsøg om onsdagen - info om pks torsdag. Og han kom ud 6 dage efter..

Okay , det gik rimelig stærkt så

Anmeld

26. november 2011

Mama11

michelledam skriver:

Jeg fik pks da jeg var 38+3 men det kan du sagtens nå for de siger omkring en ugefør termin

Jaa skal da nok det det, synes bare det er lidt stressende når det skal planlægges om man så alligevel er så tæt på termin , men de finder nok en tid ret hurtigt

Anmeld

26. november 2011

Mama11

Katte87 skriver:

Det ved jeg desværre heller ikke lige 

Men ja, det bliver rimelig tæt på termin Men du kommer trods alt ikke til at gå over tid Så langt så godt hehe.

Du må ha' rigtig meget held og lykke 

Jaa det gør det, men det os fint så kommer hun jo alligevel lidt før

Taak skal du ha

Anmeld

26. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Prinsessen88 skriver:

Okay , det gik rimelig stærkt så

ja. det var også under strejken i 08, så de havde ikke styr på noget og havde en ny jm hver gang der ikke havde kigget mine papire igennem - for så havde de vidst fra start at han lå i tværleje.

Anmeld

26. november 2011

Mother-love

Prinsessen88 skriver:

Jaa skal da nok det det, synes bare det er lidt stressende når det skal planlægges om man så alligevel er så tæt på termin , men de finder nok en tid ret hurtigt

Ja det bliver nok sådan noget med du bliver lidt stresset over at det er lige rundt om hjørnet. Men det er en fed oplevelse. Jeg blev dårlig af morfinen men ellers var den fed oplevelse fordi det hele er så stille og roligt og de er så gode til at være der for en. For deved godt man er lidt nervøs. Eller ja jeg var meget nervøs...hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.