Pks hvor længe før tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Mama11

Hej piger

Jeg har valgt at jeg gerne vil føde ved pks, fordi min lille pige ligger i uk og har tænkt meget over det og har ikke lyst til en sædefødsel. Men da jeg har været i tvivl har de lidt gået udefra jeg ville ha sædefødsel men ringede i dag og ssagde jeg ville have pks, så skal hen og snakke med en læge på tirdag om hvad der skal ske og der er jeg 38+2 , men når jeg skal ha pks skal det jo gøres lidt før min termin så tænker om det er for sent eller om det de hurtigt kan finde en tid til pks, på et par dage så det fx bliver i næste uge , hvor jeg også skal til samtale med lægen ? Nogen der ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Maja_4000

Jeg fik det lavet da jeg var 38+6 .. De ville gerne have ventet til jeg var min. 39+3 , men der var ingen ledige tider Hehe

Anmeld

24. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg fik pks i uge 39+0

Anmeld

24. november 2011

Ka+Ma=Be

Prinsessen88 skriver:

Hej piger

Jeg har valgt at jeg gerne vil føde ved pks, fordi min lille pige ligger i uk og har tænkt meget over det og har ikke lyst til en sædefødsel. Men da jeg har været i tvivl har de lidt gået udefra jeg ville ha sædefødsel men ringede i dag og ssagde jeg ville have pks, så skal hen og snakke med en læge på tirdag om hvad der skal ske og der er jeg 38+2 , men når jeg skal ha pks skal det jo gøres lidt før min termin så tænker om det er for sent eller om det de hurtigt kan finde en tid til pks, på et par dage så det fx bliver i næste uge , hvor jeg også skal til samtale med lægen ? Nogen der ved det ?

De fleste steder er det, så vidt jeg ved, en uges tid før termin (uge 39)

Jeg selv fik pks da jeg var 39+2

Du skal nok lige forbi hospitalet til noget informationsdag, før du får kejsersnittet. På hvidovre hospital er dette hver tirsdag

Anmeld

24. november 2011

Mama11

Okay , men så det er fint hvis det er en uge før ? og de laver det vel ikk i en weekend eller op til ?

Anmeld

24. november 2011

Mama11

Katte87 skriver:

De fleste steder er det, så vidt jeg ved, en uges tid før termin (uge 39)

Jeg selv fik pks da jeg var 39+2

Du skal nok lige forbi hospitalet til noget informationsdag, før du får kejsersnittet. På hvidovre hospital er dette hver tirsdag

Okay , skal føde på herlev ved ikk hvordan det er der ? Men så kommer det jo alligevel tæt på min termin, har d 11/12

Anmeld

24. november 2011

Nadia&Daniel

Prinsessen88 skriver:

Hej piger

Jeg fik pks 9 dage før tid..

Anmeld

24. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Hej piger

I gamle dage var det ca 14 dage før termin, men idag gør de det så tæt på termin som muligt.

Min svigerinde fik ks i 08 og regned også denne gang med at skulle have nr 2 ud så meget tid før, men hun bliver snydt...

Hun har termin en af de første dage i dec, men får pks her den 30 nov.

Jeg fik pks med frederic i uge 38+2

Anmeld

25. november 2011

Ranarupta

Jeg skal have pks ved evt. næste graviditet.
Fik at vide af lægen, at der stræbes efter at komme så tæt på 38+0.

Anmeld

25. november 2011

Mama11

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik pks 9 dage før tid..

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.