Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
19 dage forsinket...
jeg har været bag en del indlæg herinde.. har haft rigtig mange svage positive test og en del negative indenfor de sidste 14 dage... og jeg har levet i håbet!
men igår kom mens så!
den plejer ALDRIG at være forsinket så jeg er godt og grundigt træt af min krop lige nu...!
hvornår blir det mon vores tur....
vil bare sig 1000 tak for jeres støtte og hjælpende/søde kommentarer i de andre tråde hvor jeg søgte hjælp og støtte!
håber vi får en glædelig julegave i form af en positiv test i december!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 19 dage forsinket... jeg har været bag en del indlæg herinde.. har haft rigtig mange svage positive test og en del negative indenfor de sidste 14 dage... og jeg har levet i håbet! men igår kom mens så! den plejer ALDRIG at være forsinket så jeg er godt og grundigt træt af min krop lige nu...! hvornår blir det mon vores tur.... vil bare sig 1000 tak for jeres støtte og hjælpende/søde kommentarer i de andre tråde hvor jeg søgte hjælp og støtte! håber vi får en glædelig julegave i form af en positiv test i december!!!!
du får lige en
jeg håber snart at det lykkes for jer at blive forældre
Linda83 skriver: du får lige en jeg håber snart at det lykkes for jer at blive forældre
mange tak!
l.kjoeller skriver: DEt var synd. KRydser også fingre
DEt var synd. KRydser også fingre
ja det er PISSE træls! men det skulle åbenbart ikke være....
og mange tak! jeg krydser også fingre for næste måned!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128