Sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Wimmie

mor2011_ skriver:

Du har krav på at blive sæt i gang senest i uge 41+3 efter ny regler og de kan jdm ikke nægte dig.. 

Sådan er det bestemt ikke alle steder; hvis jeg går over tid skal jeg til tjek når jeg er 41+3 hvor de så vil vurdere om jeg vil blive sat igang - men der er ingen garanti.

I Odense (hvor jeg skal føde) kan man stadig gå 14 dage over tid, men de vil dog helst undgå at der går så længe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

chael

EKBJ skriver:

Hvis man er så ung som jeg er og man går over tit? hvor hurtigt sætter de så én igang? gør det nogen forskel med ens alder? 

Alder har intet at sige. Proceduren er den samme for alle gravide.

Det handler ikke om din alder, men barnets ve og vel.

*Camilla

Anmeld

26. november 2011

mor2011_

Wimmie skriver:

Sådan er det bestemt ikke alle steder; hvis jeg går over tid skal jeg til tjek når jeg er 41+3 hvor de så vil vurdere om jeg vil blive sat igang - men der er ingen garanti.

I Odense (hvor jeg skal føde) kan man stadig gå 14 dage over tid, men de vil dog helst undgå at der går så længe 

nej det ved jeg men hvis du siger at gang ved 41+3 så må de ikke nægte det har snakket med min jdm om det hun sagde at mange steder overholder de ikke ny regler men hvis kvinde siger at hun vil sættes i gang ved 41+3 så skal hun og hvis de siger nej så skal jdm srive under at hun nægter det så det er hendes ansvar hvis det sker noget

Anmeld

26. november 2011

delimus

gravid20 skriver:

- eller, sådan er det i randers  

I Holstebro / Herning er det 10 dage over tidligst, hvis barnet altså trives :-) 

I mit tilfælde STORtrives Blob, så jeg bliver sat igang 8 dage før 

Anmeld

26. november 2011

baby012

delimus skriver:

I Holstebro / Herning er det 10 dage over tidligst, hvis barnet altså trives :-) 

I mit tilfælde STORtrives Blob, så jeg bliver sat igang 8 dage før 

8 dage før ???  

Hvorfor sætter de en igang før tid hvis den lille har det fint derinde ??? 

Anmeld

26. november 2011

delimus

gravid20 skriver:

8 dage før ???  

Hvorfor sætter de en igang før tid hvis den lille har det fint derinde ??? 

Fordi den er meget stor 

For en uge siden blev jeg scannet og de mente den var på 3500 g, så det er for ikke at komme over 5 kg :-)

Hvis den ikke er vokset så meget som de regner med, lader de mig også gå, men det bliver ikke senere end d.14. på terminen, hvis jeg ikke selv er gået i fødsel :-)

Anmeld

26. november 2011

baby012

delimus skriver:

Fordi den er meget stor 

For en uge siden blev jeg scannet og de mente den var på 3500 g, så det er for ikke at komme over 5 kg :-)

Hvis den ikke er vokset så meget som de regner med, lader de mig også gå, men det bliver ikke senere end d.14. på terminen, hvis jeg ikke selv er gået i fødsel :-)

når okay på den måde  

så giver det fint mening hehe . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.