Sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. november 2011

EKBJ

Hvis man er så ung som jeg er og man går over tit? hvor hurtigt sætter de så én igang? gør det nogen forskel med ens alder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Lone Jakobsen

EKBJ skriver:

Hvis man er så ung som jeg er og man går over tit? hvor hurtigt sætter de så én igang? gør det nogen forskel med ens alder? 

jeg tror ikke din alder har noget med det at gøre.

det plejer at afhænge af om barnet trives derinde og hvordan du har det i din graviditet. men snak med din jordmoder om det. det svinger nemlig lidt i de forskellige kommuner.

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Jeg tror det er ens for alle, hvis fysiske og psykiske tilstand er normal

Jeg blev sat igang to uger over termin. Men nogle steder er de vist begyndt at sætte kvinder i gang 1 uge over termin.

Anmeld

25. november 2011

EKBJ

Ansemusen skriver:

Jeg tror det er ens for alle, hvis fysiske og psykiske tilstand er normal

Jeg blev sat igang to uger over termin. Men nogle steder er de vist begyndt at sætte kvinder i gang 1 uge over termin.

Ja og bare få dage.. jeg har hørt mange forskellige tidspunkter.  

Anmeld

25. november 2011

baby012

12 dage over tid  

hverken før eller senere medmindre der er en VIRKELIG god grund til at de sætter en igang før .. 

Anmeld

25. november 2011

baby012

- eller, sådan er det i randers  

Anmeld

25. november 2011

SussieThyssen

EKBJ skriver:

Du skal være 14 år eller derunder og meget lille og spinkel før de griber ind, og så vil det være med et PKS.

Ellers så vurderer de en graviditet, som værende en helt almindelig graviditet, på lige fod med alle andre gravide..14 år eller 30..det har ingen betydning.
Har man brug for igangsættelse, så bliver man sat igang..har man brug for PKS, så får man PKS
Alderen skeler man ikke til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2011

Carslund

Hej..

i viborg bliver man sat i gang efter 13/14 dage over tid, hvis alt ser godt ud.

Jeg blev selv sat i gang til termin, da jeg psykisk var ved at falde fra hinanden. Var nærmest fysisk multihandicapet og så havde jeg fået 15 forskællige beskeder vedr mit barns hjerterytme og var meget nedbrudt og forvirret, så det var lidt deres egen skyld...

Fødte dog en sund dreng der intet fejlede..

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

blev sat igang på 42+0 og det er vist meget alm i Aalborg. Men ja det hele kommer an på hvordan din graviditet har vært og ikke mindst hvordan bebs har det

Anmeld

26. november 2011

mor2011_

Du har krav på at blive sæt i gang senest i uge 41+3 efter ny regler og de kan jdm ikke nægte dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.