hvor længe efter en SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

DEr gik næsten 2 måneder

og hvor lang tid før du blev gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

gagalhalvandehalvandetååroog

og hvor lang tid før du blev gravid igen

DEr gik over halvandet år og det var ved ivfbehandling. SKyldes dog min kæreste så går sikkert ikke Så længe for jer

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

DEr gik over halvandet år og det var ved ivfbehandling. SKyldes dog min kæreste så går sikkert ikke Så længe for jer

puha det var lang tid

Men tillykke, det er dejligt for jer at det lykkes.

Ved ikke hvor lang tid der kommer til at gå. Det var en smutter men da jeg mistede sagde min kæreste vi prøver bare igen. Han glemte så lige og sige når der er styr på bolig , økonomi osv videre Så skulle han jo slet ikke have sagt noget den dag

Men vi har sex og bruger intet så man har vel lov til at håbe

Anmeld

24. november 2011

l.kjoeller

JA da. JEg følte jeg manglede noget da jeg mistede så hvis du har det sådan så prøv at forklare ham det så han bedre forstår. Det praktiske har i 9 måneder til at få styr på

Og tak det lykkedes heldigvis i første behandling

Anmeld

7. december 2011

madsenmor

jeg har selv haft et par sa'er og er nået frem til at hvor hurtigt din mens kommer efter afhænger lidt af hvor langt du var henne da du fik din sa, og hvor hurtigt HCG bliver normalt igen.... på min klinik siger de at mens kommer 28 til 30 dage efter at HCG er 0

Anmeld

8. december 2011

Flowers

Jeg havde en SA i august. Jeg havde ligament-lignende-smerter måneden efter både SA og blødning. Jeg er gravid igen, men er ikke klar over om jeg er i uge 4 eller 8, da min sidste mens var mærkelig /kom for tidligt, så enten har det taget mig 2 eller 3mdr

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Michellekt skriver:

Jeg havde en SA i august. Jeg havde ligament-lignende-smerter måneden efter både SA og blødning. Jeg er gravid igen, men er ikke klar over om jeg er i uge 4 eller 8, da min sidste mens var mærkelig /kom for tidligt, så enten har det taget mig 2 eller 3mdr

STORT TILLYKKE , hvor godt kan du så ikke får en scaning ? Jeg har ikke fået min mens endnu så venter stadig så nu må vi se hvornår den kommer men er i hvertfald ikke gravid endnu for tog en test i mandags og den var negativ . . Jeg synes ellers at det mærkes som om jeg havde æl den 12 nov og ugen efter havde jeg lidt murren så ved ikke hvad det var . Men måske har jeg æl Idag det kunne godt se sådan ud på papiret, der var meget meget lidt blod nemlig

Anmeld

8. december 2011

MyLove E

Den første gang kom den ikke men 2 streger, men den blev desværre heller ikke. Kan faktisk ikke huske hvor langtid der gik der efter men tro ca 2mdr og så blev jeg gravid igen kort efter og nu har vi en dejlig dreng :-)

Håber virkelig for dig den snart kommer eller at der kommer streger.

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Den første gang kom den ikke men 2 streger, men den blev desværre heller ikke. Kan faktisk ikke huske hvor langtid der gik der efter men tro ca 2mdr og så blev jeg gravid igen kort efter og nu har vi en dejlig dreng :-)

Håber virkelig for dig den snart kommer eller at der kommer streger.

Hvor dejligt at det lykkes for jer tillykke med ham tak det håber jeg også

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Malli skriver:

Vi prøver fortsat, da det var i oktober jeg havde en SA.

Forinden det var jeg gravid i juli, men det endte også med SA. og så 3 måneder efter - altså nu her i oktober var jeg gravid igen, men mistede... ØV det er altså hårdt, og det tager på kræfterne. Prøver at holde mig selv oppe med at det er godt at mens kom til tiden, så min cyklus ikke er blevet helt bøvlet - som man nu hører om nogle gange. Så om 14 dages tid er det forhåbentlig tid til at prøve igen! 

havde du ligament smerter efter SAen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.