hvor længe efter en SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

kom jeres mens?

Jeg havde en sa den 1 nov og går nu venter på at min mens kommer, håber nu mest på at den ikke kommer i håb og at jeg er gravid igen.

Men ville lige høre jer om hvor længe der gik efter jeres sa til jeres første mens..

Har i hafte smerter i underlivet efter efter sa altså efter i var stoppet med at bløde ? 

en stor til alle jer der har været igennem det sammen som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Malli

der  gik 32 dage, og min cyklus plejer at lægge på 29-30 dage så en smule forsinket... Havde også håbet på en positiv test i stedet for mens, men sådan skulle det ikke gå! ØV

Anmeld

24. november 2011

LISBETH:-)

Jeg havde en SA midt oktober og det er ikke kommet endnu!

VIRKELIG IRRITERENDE

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

der  gik 32 dage, og min cyklus plejer at lægge på 29-30 dage så en smule forsinket... Havde også håbet på en positiv test i stedet for mens, men sådan skulle det ikke gå! ØV

Øv

Hvor længe gik der så før du blev gravid igen, eller prøver i endnu?

Anmeld

24. november 2011

Malli

Anonym skriver:

Øv

Hvor længe gik der så før du blev gravid igen, eller prøver i endnu?

Vi prøver fortsat, da det var i oktober jeg havde en SA.

Forinden det var jeg gravid i juli, men det endte også med SA. og så 3 måneder efter - altså nu her i oktober var jeg gravid igen, men mistede... ØV det er altså hårdt, og det tager på kræfterne. Prøver at holde mig selv oppe med at det er godt at mens kom til tiden, så min cyklus ikke er blevet helt bøvlet - som man nu hører om nogle gange. Så om 14 dages tid er det forhåbentlig tid til at prøve igen! 

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Vi prøver fortsat, da det var i oktober jeg havde en SA.

Forinden det var jeg gravid i juli, men det endte også med SA. og så 3 måneder efter - altså nu her i oktober var jeg gravid igen, men mistede... ØV det er altså hårdt, og det tager på kræfterne. Prøver at holde mig selv oppe med at det er godt at mens kom til tiden, så min cyklus ikke er blevet helt bøvlet - som man nu hører om nogle gange. Så om 14 dages tid er det forhåbentlig tid til at prøve igen! 

Jeg synes en sa var hård nok kan slet ikke forstille mig at skulle igennem det hele en gang til.. Føler med jer og krydser finger for at det snart lykkes for jer

Anmeld

24. november 2011

blomst84

Første gang gik der præcis 30 dage, anden gang kom den slet ikke men derimod 2 flotte streger og 8 mdr senere en dejlig lille pige håber for dig at du er gravid igen !

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

kom jeres mens?

Jeg havde en sa den 1 nov og går nu venter på at min mens kommer, håber nu mest på at den ikke kommer i håb og at jeg er gravid igen.

Men ville lige høre jer om hvor længe der gik efter jeres sa til jeres første mens..

Har i hafte smerter i underlivet efter efter sa altså efter i var stoppet med at bløde ? 

Jeg har jo haft en hel del af dem, og for mit vedkommende har det varieret en del.
Men gennemsnitligt fra 1 til 3 mdr er der gået til første mens efter en SA.

Et knus tilbage til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

Tona

Anonym skriver:

kom jeres mens?

Stor kram til dig Det er en frygtelig ting at opleve. Jeg har selv lige været det igennem for nyligt.

Jeg kan fortælle at jeg fik mens igen 5 uger efter min SA. Og ja, jeg har også oplevet smerter efter jeg holdt med at bløde. Jeg tror dels at det kan skyldes at kroppen kommer igang med cyklus, ægløsning osv igen, men nok også at kroppen skal komme sig ovenpå den omgang den har været igennem. Det er dog vigtigt at det ikke gør vildt ondt, for det må det ikke. Men sådan lidt murren er ok mener jeg

Jeg krydser fingre for at du snart har en fin test i hånden med to streger

Anmeld

24. november 2011

l.kjoeller

DEr gik næsten 2 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.