Hvad laver I andre sådan en torsdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

linemus

Nok det mest trivielle spørgsmål, men jeg er ved at få tiden til at gå, indtil pigerne sover, og jeg kan gå nedenunder igen til svigermekanikken og desserten. Vi har jo vinterferie, så har fået god mad, og isen venter (hov, var der nogen, der sagde kur? Nej... vel?...). Det er nu rart nok med en pause foran baby.dk, så jeg har frivilligt taget tjansen.

Skal tidligt i seng i aften, for imorgen venter en lang dag med vilde unger og tur til Nordsømuseet, der kommer til at fucke middagsluren totalt op. Jeg er faktisk ret spændt på, hvordan det kommer til at gå... Men jeg må hellere komme tidligt i seng, så der dog er ét mindre pylrehoved med på turen.

I går havde vi kæreste-aften Det var rigtig dejligt. Tog afsted til Aalborg om eftermiddagen, og planen var middag kl.18.30 og derefter en biograffilm. Tossede som vi normalt er, lavede vi så om på det da vi havde parkeret bilen. Tog straks ind og spiste en stooor middag, derefter i biografen og se "Yes man", og da den var slut, skyndte vi os at løbe ind i biografen igen og hen til næste sal, hvor vi så skulle se "The curious case of Benjamin Button". Vi nåede lige at komme, da reklamerne var ovre og filmen startede

Nå, nu er der vist ro. Ha' en god aften! Og god sy-lyst, Marie

Line - i let rødvinsrus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

ka li ja

i let rødvinsrus.... ja det kunne du bilde mig ind hihi

aj hvor ef fed aften, tænk at i tog 2 film lol

det lyder sgu som om i rigtig skal på hyggetur i morgen, håber ungerne arter sig bare nogenlunde

jeg er lige kommet oppe fra mørket af. har lige puttet xander, og det skal man helst gøre ved at lægge sammen med ham til han sover... hmm, men fra i morgen har vi en aftale om at han falder i søvn selv. lad os nu se hvordan det går, men håber da på at han gør det, nu da vi har snakket om det.
ellers er jeg på vej i skuret med manden tror jeg, og så står den nok på tv resten af aftenen..
og måske en del smsen med min mor.. hun har lige fået sparket på job i dag øv
men hun tager det nu pænt. hun har knoklet i 37 år nu, så nu vil hun ikke lave en skid udover at ta kurser i den nærmeste fremtid

ellers sker der ikke det vilde her i søvind sådan en tordag aften.. det har været 1.arb dag efter weekenden i dag, så jeg er lidt kvæstet.

knus

Anmeld

19. februar 2009

Helle30

Tjah... Jeg sidder alene hjemme med Louise. Manden og Sofie er taget til lagkage og boller hos nogle af vores venner, hvis datter har fødselsdag.
Jeg har netop givet Louise mad, og nu venter jeg på, mine fyldte rødspætter skal blive færdige, så jeg også selv kan få lidt at spise.
Hvis ikke jeg falder i tv-fælden, så skal jeg have startet på en bog, jeg har købt: Mænd der hader kvinder. Nu har jeg hørt den rost så meget, at jeg simpelthen må læse den selv.

Hvad foregår der egentlig i det skur Kalaha?

- Helle

Anmeld

19. februar 2009

Anja

Vi har nu puttet ungerne og sidder i sofaen og slapper af. Kl 20.40 kommer ugens tv højdepunkt "Sagen genåbnet", den skal vi se og så har vi taget rejer op til en rejemad - total morfar

Helle: Det er en rigtig god krimi. Jeg læste den på to dage og slugte også nr 2 - 3 éren var lidt mere træg, men jeg kom igennem den.

Anmeld

19. februar 2009

Astrid P

Anja skriver:

Vi har nu puttet ungerne og sidder i sofaen og slapper af. Kl 20.40 kommer ugens tv højdepunkt "Sagen genåbnet", den skal vi se og så har vi taget rejer op til en rejemad - total morfar

Helle: Det er en rigtig god krimi. Jeg læste den på to dage og slugte også nr 2 - 3 éren var lidt mere træg, men jeg kom igennem den.

Der tager du nu fejl, Anja. Ugens TV-højdepunkt er jo tirsdag aften kl 22 når der kommer svensk krimi med Beck!

Men jeg er da villig til at give sagen genåbnet en chance

Anmeld

19. februar 2009

ivfmarie

jamen jeg fik taget hul på udfordringen om at sy en snemandskostume... Hmmm, ikke det nemmeste, men noget fik jeg da lavet.
Resten af snemanden + Frejas engel må blive i weekenden - nu er jeg for træt til at det er forsvarligt at sidde med nål og tråd .

Ej hvor er I bare heldige at ferie - og kæreste aften og alt så noget . Jeg fatter ikke at I lige så to film - jeg kan ikke huske hvornår jeg har holdt mig vågen til bare én! (MamaMia undtaget - men der var selskabet jo også forrygende!!!)

Nok for nu.

Ses vi mon til X-factor i morgen?

Godnat

Anmeld

19. februar 2009

Nadi

Hvor vildt! Sejt at nå to film, det har jeg alligevel aldrig prøvet. Men det skal det da nu

vi har alle fået nyt hår her til aften, Oliver er blevet klippet ordentligt for første gang, Dennis fik også en studsning og farve og mor her har fået laaaaangt hår!! Nu sidder vi så foran tv'et og ser fodbold (manden styrer fjernbetjeningen).

Jeg har først en date med rødvinen imorgen aften til X-factor

Anmeld

19. februar 2009

Astrid P

Nadi skriver:

Hvor vildt! Sejt at nå to film, det har jeg alligevel aldrig prøvet. Men det skal det da nu

vi har alle fået nyt hår her til aften, Oliver er blevet klippet ordentligt for første gang, Dennis fik også en studsning og farve og mor her har fået laaaaangt hår!! Nu sidder vi så foran tv'et og ser fodbold (manden styrer fjernbetjeningen).

Jeg har først en date med rødvinen imorgen aften til X-factor

Whårt... Har du fået langt hår? Extensions?

Anmeld

19. februar 2009

Anja

Astrid P skriver:

Der tager du nu fejl, Anja. Ugens TV-højdepunkt er jo tirsdag aften kl 22 når der kommer svensk krimi med Beck!

Men jeg er da villig til at give sagen genåbnet en chance

Uha, jeg vil give dig ret i, at Beck er godt, men det starter bare lige lidt for sent til at jeg kan holde mig vågen til den

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

Hov!
Jeg faldt vist i søvn??!

Nadia!!
Vi skal da se!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.