Nok det mest trivielle spørgsmål, men jeg er ved at få tiden til at gå, indtil pigerne sover, og jeg kan gå nedenunder igen til svigermekanikken og desserten. Vi har jo vinterferie, så har fået god mad, og isen venter (hov, var der nogen, der sagde kur? Nej... vel?...). Det er nu rart nok med en pause foran baby.dk, så jeg har frivilligt taget tjansen.
Skal tidligt i seng i aften, for imorgen venter en lang dag med vilde unger og tur til Nordsømuseet, der kommer til at fucke middagsluren totalt op. Jeg er faktisk ret spændt på, hvordan det kommer til at gå... Men jeg må hellere komme tidligt i seng, så der dog er ét mindre pylrehoved med på turen.
I går havde vi kæreste-aften

Det var rigtig dejligt. Tog afsted til Aalborg om eftermiddagen, og planen var middag kl.18.30 og derefter en biograffilm. Tossede som vi normalt er, lavede vi så om på det da vi havde parkeret bilen. Tog straks ind og spiste en stooor middag, derefter i biografen og se "Yes man", og da den var slut, skyndte vi os at løbe ind i biografen igen og hen til næste sal, hvor vi så skulle se "The curious case of Benjamin Button". Vi nåede lige at komme, da reklamerne var ovre og filmen startede
Nå, nu er der vist ro. Ha' en god aften! Og god sy-lyst, Marie

Line - i let rødvinsrus
Anmeld